جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ۲۳:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرمربی آبی پوشان پایتخت توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نقره داغ شد، از سوی دیگر این اتفاق واکنش آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات را در پی داشت.

به گزارش پیام خبر، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود را اعلام کرد که براین اساس فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

همچنین مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

باشگاه استقلال بعد از اعلام رای حکم کمیته اخلاق در خصوص فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، شایعاتی در خصوص دلیل این رای مطرح شده که به این وسیله این شایعات رد می‌شوند و دلیل رای صادره در خصوص فرهاد مجیدی، عدم پرداخت جریمه صادر شده به دلیل اظهارات ایشان در خصوص آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات است.

آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به حواشیح این حکم و بیانیه باشگاه استقلال در فضای مجازی اعلام کرد: نه تنها از مجیدی شکایتی نکرده‌ام، بلکه از حرفهایش ناراحت هم نشدم.

او اضافه کرد: اظهار ناراحتی او پس از باخت به پرسپولیس عادی بود و امیدوارم کمیته مربوطه هم با درک شرایط مجیدی، از او گذشت کند.

با توجه اینکه تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور فرصتی باقی مانده و شرایط عجیب و غریب این روزهای باشکاه پر حاشیه آبی پوش، تکلیف فرهاد مجیدی با توجه به رای اعلام شده چه خواهد شد و باشگاه استقلال چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

واکنش اینستاگرامی محمدجواد آذری جهرمی، نسبت به محرومیت فرهاد مجیدی

 

کد خبر 155429

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید