شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۳۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یک فعال سیاسی استان فارس بر لزوم استفاده استاندار جدید از ظرفیت، توان و تخصص جوانان انقلابی برای رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تاکید کرد.
به گزارش پیام خبر، مسعود معنوی بر لزوم استفاده استاندار جدید از ظرفیت، توان و تخصص جوانان انقلابی برای رسیدن به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تاکید کرد.
این فعال سیاسی استان فارس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به حضور جوانان انقلابی توانمند و متخصص در استان فارس گفت: این جوانان از سرمایه های استان محسوب می شوند و مطالبه جمعی از استاندار جدید فارس این است که به جوانان انقلابی اعتماد و استان را با آمیزه ای از تجربه مدیران با سابقه و نگاه نو جوانان اداره کند.
مسئول جنبش مردمی ستاد آیت الله رییسی در استان فارس در هنگام انتخابات با استناد به سخنان رییس جمهور منتخب افزود: آیت الله رئیسی در این دیدار، استفاده از جوانان و نخبگان را رویکرد جدی دولت خود عنوان کردند و جوانان متخصص و انقلابی استان فارس نیز آماده همکاری با استاندار جدید هستند.
این فعال سیاسی استان فارس اضافه کرد: در سال های اخیر رهبر معظم انقلاب نیز با نگاه ژرف اندیش خود همواره بر تشکیل دولتی جوان و حزب اللهی تاکید کردند و راه برون رفت از مشکلات کشور را این دولت می‌دانند، از این رو استاندار جدید فارس نیز ضروری است در خصوص انتصابات خود در سطوح مختلف بر طبق این دیدگاه رهبری و رییس جمهور پاسخگو باشد.
معنوی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نسبت به موضوع امید و امید آفرینی در جامعه افزود: استاندار منتخب فارس نسبت به چگونگی استفاده از ظرفیت جوانان متخصص و انقلابی به صورت ماهیانه گزارش دهد تا موجب امیدآفرینی در قشر تحصیل کرده جوان شود.
این دانش آموخته دکترای برق و حوزه انرژی های پاک بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان استان فارس که در پایتخت مشغول فعالیت هستند، تاکید کرد و گفت: همچنین برگزاری جلسات هم اندیشی با جوانان مسجد، حوزه و دانشگاهیان جهت ایجاد فضای همدلی و بررسی وضعیت موجود و استفاده از ظرفیت اتاق هایی همچون اتاق اصناف، تعاون و بازرگانی جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و کنترل بازار می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات استان فارس باشد.
معنوی ادامه داد: حال وزیر هر فردی را که در قد و قواره سومین حرم اهل بیت (ع) و در قله بودن فارس بیاید وظیفه تمام افراد همراهی با وی در راستای اجرای منویات امام خامنه ای در مبحث گام دوم انقلاب است.
وی در انتها عنوان کرد: حضور جوانان در عرصه‌های گوناگون؛ نوآوری، خلاقیت و ابتکار را در پی دارد و می تواند موجب سرافرازی استان فارس در عرصه های گوناگون شود و بستر استفاده از ظرفیتهای بی بدیل فارس بواسطه انتقال آب دریا به این استان را فراهم می کند.

 

کد خبر 155466

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید