پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۱۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۹ بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۹ هزار و ۸۸۸ نفر رسید.

به گزارش پیام خبر، وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا در شبانه روز گذشته را ۲۳۹ نفر اعلام کرد که بر این اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۱۹ هزار و ۸۸۸ نفر رسید.

 از دیروز تا امروز ۶ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۰۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۱ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کرونا در کشور به پنج میلیون و ۵۵۹ هزار و ۶۹۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۹ بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۹ هزار و ۸۸۸ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون و ۴ میلیون ۹۸۸ هزار و ۱۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. ۶ هزار و ۱۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۱ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۷۴۵ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

 

کد خبر 155702

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید