پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۰۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم ملی فوتبال ایران برای تثبیت صدرنشینی به پیروزی مقابل امارات می اندیشد.

به گزارش پیام خبر، در سومین بازی از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا ، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه روز پنج شنبه ۱۵ مهرماه به میزبانی ورزشگاه زعبیل شهر دبی به مصاف امارات خواهد رفت.

در جدول رده بندی گروه A ، تیم ایران با دو برد مقابل تیم های سوریه و عراق و ۶ امتیاز صدرنشین است و تیم امارات با دو تساوی در بازی تیم های لبنان و سوریه و تنها کسب ۲ امتیاز ، جایگاه سوم را در اختیار دارد.

 دراگان اسکوچیچ و بازیکنانش در تیم کلی فوتبال ایران این شانس را دارند با برتری مقابل امارات و سومین برد پیاپی ، کام بلندی برای صعود جام جهانی قطر بردارند و امارات میزبان هم برای اینکه از قافله مدعیان عقب نماند تنها باید به فکر کسب امتیاز از ایران باشد.

ایران و امارات از سال ۱۹۸۴ تاکنون ۱۴ بار مقابل هم به میدان رفته‌ اند که حاصل آن ۱۰ پیروزی و چهار تساوی برای ایران بوده و هیچ دیداری با پیروزی امارات تمام نشده است.

در شش دیدار گذشته دوتیم ، برتری ایران پر رنگ‌تر هم بوده و فوتبالیست های کشورمان  پنج پیروزی و فقط یک تساوی را مقابل این تیم به جای گذاشته اند و این نشان از ناکامی مطلق اماراتی ها مقابل تیم ملی فوتبال ایران دارد.

ترکیب احتمالی تیم ملی برای دیدار برابر امارات را علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، امید نورافکن، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون تشکیل می دهند.

دیگر دیدار حساس هفته سوم مرحله انتخابی جام جهانی در قاره آسیا و در گروه A ، میان تیم های کره جنوبی رده دومی و سوریه رده چهارمی است که نتیجه این مسابقه و توقف کره می تواند برای ایران در ادامه راه تاثیرگذار  باشد.

 

کد خبر 156322

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید