جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۴۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سعودی ها با خرید باشگاه نیوکاسل، در فصل بعد لیگ برتر انگلیس قصد خرید بازیکنان تراز اول را دارند.

به گزارش پیام خبر، پس از واگذاری باشگاه نیوکاسل انگلیس به محمد بن سلمان مالک سعودی ، حالا از گزینه های جدیدی برای سرمربی گری این تیم نام برده می شود.

به نقل از the Telegraph نامزدهای سرمربیگری نیوکاسل پس از خریده شدن توسط مالکان عربستانی آنتونیو کونته ، استیون جرارد ، فرانک لمپارد ، رافائل بنیتز ، ادی هاو و آرسن ونگر هستند و قرار است استیو بروی سرمربی فعلی نیوکاسل از هدایت این تیم برکنار شود.

تنها لحظاتی پس از فروش باشگاه نیوکاسل به مالکان سعودی ، هواداران این باشگاه انگلیسی با استقبال از این موضوع جلو ورزشگاه سنت جیمز پارک جمع شده و به شادی پرداختند.

نیوکاسل انگلیس پس از اینکه به مالکان عربستانی فروخته شد به ثروتمندترین باشگاه جهان تبدیل شد. 

باشگاه نیوکاسل که در انگلستان به کلاغ زاغی ها شهرت دارد در سال ۱۸۹۲ تاسیس شد و سابقه دو بار نائب قهرمانی در لیگ برتر ، چهار بار قهرمانی در لیگ دسته یک ، هفت قهرمانی و هشت نائب قهرمانی در جام حذفی انگلیس را دارد.

صندوق سرمایه‌گذاری عمومی سلطنتی عربستان سعودی که زیر نظر محمد بن سلمان شاهزاده سعودی اداره می شود با خرید هشتاد درصد از سهام باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد تابستان ۲۰۲۲ را برای خرید بازیکن جذاب‌تر می کند و جدال مالکان متمول و جدید نیوکاسل با تیم منچسترسیتی ، پاریسن ژرمن ، بارسلونا ، رئال مادرید و دیگر تیم های مطرح اروپا قطعا علاوه بر بیشتر کردن قیمت و دستمزد بازیکنان مطرح بازار نقل و انتقالات اروپا را گرم تر خواهد کرد.

 

کد خبر 156476

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید