پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آلمان، هلند و کرواسی برای صعود به جام جهانی قطر، حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش پیام خبر، در ادامه مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و درگروه E اروپا ،  جمهوری چک مقابل ولز با تساوی ۲-۲ متوقف شد و استونی با ۲ گل بلاروس را شکست داد.

تیم بلژیک با ۱۶ امتیاز صدرنشین این گروه است جمهوری چک و ولز با امتیاز مشابه هشت و برحسب تفاضل گل دوم و سوم هستند.

در گروه G ، هلند با تک گل داوی کلاسن بر میزبانش لتونی چیره شد ، مونته نگرو با ۳ گل جبل الطارق را از پیش رو برداشت و بازی ترکیه و نروژ با تساوی یک-یک پایان یافت.

در این گروه هلند با ۱۶ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های نروژ و ترکیه با ۱۴ و ۱۲ امتیاز دوم و سوم هستند.

در گروه H ، کرواسی با ۳ گل ایوان پریشیچ ، جیوار دیول و مارکو لیواجا میزبانش قبرس را مغلوب کرد ، اسلوونی با ۴ گل مالت را در هم کوبید و روسیه با یک گل اسلواکی را شکست داد.

در گروه H ، کرواسی و روسیه با امتیاز مشابه ۱۶ و برحسب تقاضل گل اول و دوم هستند و اسلوونی با ۱۰ امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است.

در بازی های گروه J ، آلمان با دو گل سرژ گنابری و توماس مولر در مقابل تک گل یانیس حاجی ، ۲-یک مقابل رومانی به پیروزی رسید ، مقدونیه با ۴ گل بر لیختن اشتاین غلبه کرد و تیم های ایسلند و ارمنستان به تساوی یک-یک دست یافتند.

در این گروه آلمان با ۱۸ امتیاز جایگاه خود را تثبیت کرده و مقدونیه و ارمنستان با امتیاز مشابه ۱۲ و قرار گرفتن در مکان های دوم و سوم ، رقابت سختی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ دارند.

در ادامه این مسابقات و در دیدارهای حساس ، سوئیس با ایرلند شمالی ، سوئد با کوزوو ، اتریش با جزایر فارو ، آندورا با انگلیس و لهستان با سن مارینو روز شنبه ۱۷ مهرماه مصاف خواهند کرد.

 

کد خبر 156517

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید