شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۱۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ :

شکار کره جنوبی در ورزشگاه آزادی، یک قدم نزدیکتر به جام جهانی

یوزهای ایرانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف کره جنوبی می روند.

به گزارش پیام خبر، در هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ساعت ۱۷ روز سه شنبه  ۲۰ مهرماه ، تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی به میزبانی ورزشگاه خالی از تماشاگر  آزادی تهران مقابل هم صف آرایی می کنند.

در جدول رده بندی گروه A، تیم ایران با ۹ امتیاز جایگاه نخست را به خود اختصاص داده و کره جنوبی با هفت امتیاز در مکان دوم قرار دارد و پیروز این دیدار، شانس زیادی برای تثبیت صدرنشینی در فاصله یک هفته مانده تا پایان دور رفت این رقابت ها را خواهد داشت.

کاوه رضایی مهاجم تیم ملی ایران به علت مصدومیت دیدار حساس فردا برابر کره جنوبی را از دست داد.

این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار می شود و از نکات جالب و حاشیه ای  بازی ایران و کره می توان به دستگیری فروشنده بلیت دیدار فوتبال ایران و کره جنوبی اشاره کرد که در شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات مختلف و دروغین، مدعی فروش بلیت این بازی بوده که توسط نیروی انتظامی مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

همچنین با اعلام فدراسیون فوتبال علاوه بر نبود تماشاگر ، سیستم کمک داور ویدئویی نیز در بازی ایران و کره جنوبی به کار گرفته نمی شود.

تیم کره جنوبی از هفت دیداری که در آزادی به میدان رفته پنج شکست و دو تساوی را متحمل شده  و چشم بادامی‌ها در سه دیدار اخیر خود در آزادی با تمام ستاره‌های هجومی خود موفق به گلزنی نشده‌اند و نکته جالب تر آن که کره سه مصاف آخر در تهران با نتایج مشابه یک - صفر به ایران باخته است.

در طرف مقابل تیم ملی فوتبال ایران که با سرمربی گری دراگان اسکوچیچ در ۱۰ بازی رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را کسب کرده دوست ندارد مقابل کره امتیازی از دست دهد و با کسب ۳ امتیاز این رقابت حساس علاوه بر حفظ جایگاه خود در صدر جدول ، به صعود به جام جهانی قطر بیش از پیش نزدیک خواهد شد.

در دیگر بازی های هفته چهارم گروه A، ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه  سوریه با لبنان و ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امارات با عراق مسابقه می دهند.

 

کد خبر 156771

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید