شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۴۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پرواز به سوی خوشبختی ؛ از تهران تا ریاض با پرسپولیس

قرمزپوشان بالاخره راهی عربستان شدند

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با الهلال راهی عربستان شد.

به گزارش پیام خبر، پس از آن که روز گذشته کاروان تیم پرسپولیس برای دیدار با الهلال در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران حضور نیافت اما بدلیل صادر نشدن روادید نتوانست سفر خود را انجام دهد بالاخره عصر امروز نماینده ایران برای دیدار مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا تهران را به مقصد ریاض ترک کرد.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس پیش از پرواز این تیم گفت : متاسفانه این اتفاقات نباید رخ می داد و از یک ماه گذشته تاکنون چطور روادید سفر تیم پرسپولیس به عربستان صادر نشده که امیدوارم این مسائل تاثیری بر تیم نگذارد.

او در واکنش به صحبت های مسئولین فدراسیون فوتبال که گفتند تیم پرسپولیس برای گرفتن روادید دیر اقدام کرده گفت: متاسفانه همه می خواهند فرار رو به جلو کنند و در این مسئله همه مقصر هستند اما هواداران مطمئن باشند تیم پرسپولیس با تمام توان مقابل الهلال بازی خواهد کرد و برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مصمم هستیم.

علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس در خصوص مصدومان تیم گفت : به جز رضا دهقانی که بدلیل مصدومیت تیم را در سفر به عربستان همراهی نمی کند بقیه بازیکنان مشکلی ندارند و آماده دیدار با الهلال هستند.

سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس تهران هم در خصوص آمادگی تیم اظهار کرد : علی رغم مسائل پیش آمده برای سفر به عربستان ، بازیکنان شرایط مناسبی دارند و امیدوارم با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان الهلال عربستان را شکست دهیم به دور نیمه نهایی صعود کنیم. 

دیدار مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا میان تیم های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران ، ساعت ۲۱ روز شنبه ۲۴ مهرماه در ورزشگاه فیصل بن فهد عربستان برگزار می شود.

 

کد خبر 157187

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید