چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۵۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فارسی ها در انتخابی تیم ملی کاراته امید دختران به ۴ مدال نقره و برنز دست یافتند.

به گزارش پیام خبر، رقابت های انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه کاراته دختران به میزبانی زنجان برگزار شد و در رده سنی امید زهرا بنیانی از فارس در فینال کومیته وزن منفی ۵۵ کیلوگرم مقابل الهه هزاریان از استان چهارمحال و بختیاری نتیجه را واگذار کرد و نائب قهرمان شد و سارا دهقان از استان مازندران و فائزه طوسی از استان البرز  مشترکا سوم شدند.

در رقابت نهایی کومیته وزن منفی ۶۸ کیلوگرم رده سنی امید مهنا میرزایی از استان مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد ، مائده بردبار از استان فارس به مدال نقره رسید و هانیه هاشمی از استان مازندران و هنگامه بی غم از استان گیلان نشان برنز را کسب کردند.

در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم کومیته رده سنی امید سوده خلیلی از استان مازندران و زینب جعفر نژاد از استان تهران مدال طلا و نقره را از آن خود کردند و فاطمه نو دهقان از استان البرز و زهرا کریمی از استان فارس بطور مشترک به عنوان سوم دست یافتند.

ملیکا خسروی دیگر کاراته کا فارسی در کومیته وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم رده سنی امید پس از آیدا خوشبختی از مازندران  و ستایش صالحی از استان مرکزی ، موفق به کسب مدال برنز شد.

در آخرین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید مردان هم علیرضا رضایتی از استان فارس پس از محمد مهدی مهاجری از استان کرمان و حسین اسماعیلی از استان قزوین سوم شد و در مرحله دوم این رقابت ها با شکست حریفان ، جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورد.

مسابقات انتخابی تیم ملی رده های پایه کاراته در بخش دختران تا روز جمعه ۲۳ مهرماه در زنجان ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 157197

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید