جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۰۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا :

ارتش سرخ به دنبال رسیدن به سومین نیمه نهایی

پرسپولیس ایران و الهلال عربستان حساس ترین بازی یک چهارم باشگاههای آسیا را برگزار می کنند.

به گزارش پیام خبر ، در دور یک چهارم لیگ قهرمانان فوتبال باشگاههای آسیا و در منطقه غرب  ، ساعت ۲۱ روز شنبه ۲۴ مهرماه تیم های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد به مصاف هم خواهند رفت.

وزات ورزش عربستان با صدور اطلاعیه ای خبر از حضور ۱۰۰ درصدی تماشاگران برای دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرد و شروط لازم برای حضور هواداران را داشتن سن بالای ۱۲ سال و تزریق دو دوز واکنس کرونا اعلام کرد.

در مرحله یک هشتم این رقابت ها پرسپولیس ایران با یک گل استقلال تاجیکستان را شکست داد و الهلال عربستان با ۲ گل استقلال ایران را از پیش رو برداشت.

ژاردیم سرمربی‌فرانسوی الهلال در نشست خبری بازی با پرسپولیس گفت: شاهد رقابت بهترین های  لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود چون الهلال هم دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و پرسپولیس هم در چند سال گذشته دوبار به فینال رسیده است.

او افزود : بازی با پرسپولیس بازی سختی است و امیدوارم با نتیجه مطلوب از  زمین بازی خارج شویم تا بتوانیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

سایت AFC ستاره پرسپولیس در بازی با الهلال را مهدی ترابی معرفی کرد و نوشت: مهدی ترابی علی رغم حضورش در خط میانی پرسپولیس مهمترین سلاح این تیم مقابل الهلال به شمار می آید.

فدراسیون جهانی فوتبال فیفا هم دیدار الهلال و پرسپولیس بعنوان حساس‌ترین دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد و ادامه داد، الهلال با هدایت لئوناردو ژاردیم امیدوار به فرم خوب گلزنی بافتیمبی گومیس است که در چهار بازی گذشته پنج بار گلزنی کرده است.

در طرف مقابل پرسپولیس می تواند از عملکرد خوب خود در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ امید بگیرد که در آن ، ۲ سال به فینال صعود کرد و ارتش سرخ با کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی خود در لیگ حرفه ای ایران در این فصل به دنبال کسب عنوان قهرمانی قاره و تکمیل قهرمانی داخلی و قاره ای است و در این بین ، یحیی گل محمدی می تواند روی مهدی ترابی، مهاجم خود حساب کند که در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل استقلال تاجیکستان گلزنی کرد.

نماینده ایران که در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال شکست خورده امیدوار است طلسم ناکامی مقابل نماینده عربستان را بشکند و سومین نیمه نهایی خود در این مسابقات را تجربه کند.

تیم الهلال به احتمال فراوان با سیستم ۱-۲-۳-۴ با ترکیب عبدالله المعیوف در دروازه ، محمد البریک، جانگ هیون سو،علی البلیهی و ناصر الدوسری در خط دفاعی ، سلمان الفرج و محمد کنو بعنوان هافبک دفاعی ، متئوس پریرا، موسی مارگا و سالم الدوسری در نقش هافبک تهاجمی مقابل پرسپولیس به میدان می روند و بافتیمبی گومیس مهاجم نوک و هدف الهلال خواهد بود.

تیم های الهلال و پرسپولیس تا کنون ۱۲ بازی با هم داشتند که سهم نماینده عربستان چهار پیروزی بوده و سرخپوشان ۳ بار برنده از زمین بازی خارج شده اند و پنج تقابل دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است و در این بازی ها، الهلال ۱۷ بار گلزنی کرده و سهم پرسپولیس نیز ۱۰ گل بوده است.

دیگر دیدار دور یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را ساعت ۱۸ روز شنبه تیم های النصر عربستان و الوحده امارات برگزار خواهند کرد.

 

کد خبر 157331

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید