پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۱:۵۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قشقایی، نماینده فارس ، در ایستگاه نخست لیگ دسته یک فوتبال به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می رود.

به گزارش پیام خبر ، در هفته نخست فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۵ مهرماه با میزبان خود شاهین شهرداری بوشهر مسابقه می دهد.

نماینده فارس که در این فصل از رقابت های دسته یک فوتبال دچار تغییرات زیادی شده و بازیکنان موثر خود را راهی تیم های دیگر کرده امیدوار است با مهرداد خادمی سرمربی تازه اش به نتایج مناسبی دست یابد.

حریف این هفته قشقایی ، تیم شاهین شهرداری بوشهر هم که حضورش در لیگ دسته یک با اما و اگر روبرو بود و حتی صحبت از فروش امتیاز نماینده بوشهر نیز به میان آمد حالا برای دیدار هفته نخست با تعدادی از بازیکنان رده سنی امید و نفراتی که از فصل قبل باقیماندند باید فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور را آغاز کند.

با توجه به روند نقل و انتقالات تیم قشقایی شیراز و تیم های پر خرج و متمول این فصل ، نمی شود به مانند فصول گذشته شانسی را برای صعود به لیگ برتر برای نماینده فارس متصور بود و باید تنها به بقا در این رقابت ها فکر کند.

قشقایی شیراز در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ رقابت های دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، با ۴۲ امتیاز در مکان ۱۴ جدول هجده تیمی قرار گرفت و شاهین شهرداری بوشهر با ۵۳ امتیاز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

در روز نخست فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال ایران ، ملوان بندرانزلی با ۲ گل آرمان گهر سیرجان را شکست داد ، خیبر خرم آباد با یک گل شهرداری آستارا را از پیش رو برداشت و بازی تیم های سایپا و استقلال خوزستان با یک-یک پایان یافت.

 

کد خبر 157378

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید