جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا :

حذف تلخ قرمزپوشان مقابل الهلال عربستان

تیم پرسپولیس با قبول شکست مقابل الهلال از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

به گزارش پیام خبر ، در دومین بازی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان فوتبال باشگاههای آسیا ، تیم الهلال عربستان در ورزشگاه بن فهد با ۳ گل مقابل پرسپولیس ایران به برتری دست یافت تا قرمزپوشان از رسیدن به سومین نیمه نهایی پیاپی خود در این مسابقات باز بمانند .

سالم الدوساری در دقیقه ۲۷ نیمه نخست با شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه گل نخست را وارد دروازه حامد لک کرد تا این نیمه با برتری نماینده عربستان به پایان برساند.

در نیمه دوم هم تاکتیک های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای برگرداندن بازی و زدن گل تساوی مثمر ثمر نبود و در دقیقه ۵۰ ، بافتیمبی گومیس گل دوم را وارد دروازه قرمزپوشان کرد و در ادامه هم تلاش نماینده ایران برای باز کردن دروازه الهلال بی فایده بود تا بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی در دقیقه ۷۰ با زدن گل دوم خود و گل سوم نماینده عربستان ، پرونده ارتش سرخ ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را بست.

در دیگر بازی دور یک چهارم تیم النصر عربستان در یک دیدار یک طرفه با نتیجه پرگل پنج - یک الوحده امارات را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاههای آسیا در منطقه غرب را سه شنبه ۲۷ مهر تیم های الهلال عربستان و النصر عربستان برگزار خواهند کرد.

فینال این رقابت ها هم سه شنبه دوم آذرماه به میزبانی کشور عربستان برگزار می شود.

 

کد خبر 157393

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید