چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور :

زردپوشان در ایستگاه نخست میهمان نساجی

اولین آزمون فجر پس از هشت سال دوری از لیگ برتر ، مصاف با نساجی مازندران است.

به گزارش پیام خبر ، تیم فجر شهید سپاسی شیراز که فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در لیگ دسته یک فوتبال با ارائه فوتبالی چشم نواز بعنوان قهرمانی دست یافت و پس از هشت سال دوری از سطح اول فوتبال ایران بار دیگر به لیگ برتر بازگشت حالا در هفته اول این مسابقات در نخستین آزمون ، ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۲۷ مهرماه میهمان نساجی مازندران است.

تیم زردپوش شیرازی در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داد و در عوض احمد رضا زنده روح ، حسین مهربان ، ایمان صادقی ، سجاد معصومی ، امید منصوری ، شهرام گودرزی ، عرفان معصومی ، سجاد عبدویی و محمد زینالی را جذب کرد و امیدوار است با حضور این بازیکنان نتایج مناسبی را در این فصل کسب کند.

تیم نساجی مازندران هم در نقل و انتقالات مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی ، علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس ، رضا جعفری و امیرحسین باقرپور را بخدمت گرفت و با حفظ کادرفنی در صدد گرفتن نتایج بهتر از فصل گذشته هستند.

سید رضا مهدوی و کمک هایش امیر رضا آشورماهانی و احد سلطانی قضاوت دیدار تیم های نساجی مازندران و فجر شهید سپاسی شیراز را برعهده خواهند داشت.

در دیگر بازی های روز نخست هفته اول دور رفت که روز سه شنبه برگزار می شود می توان به مصاف تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و مس رفسنجان ، آلومینیوم اراک با پدیده مشهد و پیکان تهران با نفت مسجد سلیمان اشاره کرد.

 

کد خبر 157616

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید