سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دبیر هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج از معرفی نویسندگان راه‌یافته به مرحله‌ نهایی هشتمین «دوسالانه‌‌ داستان کوتاه نارنج» ابتدای آبان‌ماه معرفی خبر داد.
دبیر هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در گفت‌وگو با خبرنگار  پیام خبر، با بیان این‌که پس از دریافت، بازخوانی و کدزدن داستان‌ها، داوری مرحله‌ی اولیه‌‌ این دوسالانه بوسیله‌‌ ۱۰ نفر از نویسندگان جوان و دارای کتاب در حال انجام شدن است، گفت: داوری مرحله‌ اولیه چند روز دیگر به پایان خواهد رسید و اسامی راه‌یافتگان به مرحله‌ دوم، روزهای ابتدایی آبان‌ماه در سایت داستان نارنج به نشانی www.dastannaranj.ir منتشر خواهد شد.
محمد بادپر افزود: با توجه به استقبالِ بیشتر این دوره، به نسبت دوره‌ قبل، نویسنده‌های بیشتری به مرحله‌ نهایی این دوسالانه راه پیدا خواهند کرد و برگزیدگان اول تا سوم و هم‌چنین نفرات تقدیری نیز در روز اختتامیه که اواخر آذرماه برگزار خواهد شد، معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به این که‌ علاوه بر حضور نویسندگانی از سایر استان‌های کشور نویسندگان مقیم در  ۱۷ کشور خارجی نیز برای این رویداد داستان ارسال کردند، افزود: لازم است از همراهی صمیمانه و حمایت‌های بی‌دریغ «محسن نعمت‌اللهی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم که از هنرمندان است و تاکید زیادی بر استقلال و سلامت دوسالانه‌ی نارنج دارد بسیار تشکر کنیم.
دبیر این دوسالانه هم‌چنین با تشکر از هنرمندان و نویسندگان حامی و همراه نارنج، نماینده‌ شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و  سایر مسئولین و ارگان‌های دولتی شهرستان جهرم، ابراز امیدواری کرد با کمک و همراهی آنان جهت تامین هزینه‌های این جایزه‌ ادبی، شاهد اختتامیه‌‌ باشکوهی مانند دوره‌های قبل نیز باشیم.

 

کد خبر 157628

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید