شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آخرین شب از دور رفت لیگ قهرمانان اروپا با مصاف حساس منچستر با آتلانتا ، زنیت با چلسی و بارسلونا با دیناموکیف پیگیری می شود.

به گزارش پیام خبر ، شب دوم هفته سوم لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا چهارشنبه ۲۸ مهرماه با برگزاری هشت دیدار به پایان می رسد که در گروه E ، بارسلونا اسپانیا که با دو شکست و بدون امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارد ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه میزبان دیناموکیف رده سومی است تا شاید به ناکامی هایش در این مسابقات پایان دهد.

دیگر بازی این گروه را بایرن مونیخ صدرنشین گروه E باید برگزار کند که با دو برد و ۶ امتیاز باید از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه رودرروی میزبانش بنفیکا پرتغال قرار بگیرد که در هفته دوم بارسا را با ۳ گل مغلوب کرد و حالا با ۴ امتیاز مکان دوم را در اختیار دارد.

در حساس ترین مسابقه گروه F ، تیم های آتلانتا و منچستریونایتد که با ۴ و ۳ امتیاز ، مکان های و دوم جدول رده بندی را در اختیار دارند از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۲۸ مهرماه به میزبانی ورزشگاه الدترافورد مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

دیگر بازی این گروه را یانگ بویز سوئیس ۳ امتیازی و ویارئال یک امتیازی برگزار می کنند که رده های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده اند و برای ماندن در جمع مدعیان صعود به دور بعد چاره ای جز کسب پیروزی ندارند.

در رقابت های گروه G ، ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه سالزبورگ اتریش میزبان وولفسبورگ آلمان است و ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تیم های لیل فرانسه با سویا اسپانیا مسابقه می دهد.

تیم های سالزبورگ با ۴ امتیاز صدرنشین این گروه است ، سویا و وولفسبورگ با امتیاز مشابه ۲ و بر حسب تفاضل در مکان های دوم و سوم قرار دارند و لیل فرانسه با تنها یک امتیاز چهارم است.

در بازی های گروه H ، تیم یوونتوس صدرنشین و ۶ امتیازی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در روسیه میهمان زنیت ۳ امتیازی و رده دومی است و نکته قابل توجه مسابقه ، حضور سردار آزمون در نوک پیکان حمله زنیت و انگیزه او برای باز کردن دروازه شزنی سنگربان یووه خواهد بود.

چلسی انگلیس هم که در هفته دوم این رقابت ها با یک گل مغلوب یوونتوس شد ، حالا برای جبران آن نتیجه در ورزشگاه خانگی اش استمفورد بریج رودرروی مالمو سوئد قرار می گیرد.

تیم های چلسی و مالمو با ۳ و صفر امتیاز در مکان های سوم و چهارم جدول رده بندی گروه H قرار دارند.

 

کد خبر 157963

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید