پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۳۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرکل فنی و حرفه ای فارس خواستار شد؛

باز کردن گره های کور اشتغال توسط مهارت

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس گفت: اشتغال، بازار و آموزش سه جزیره مختلف هستند و تحول آفرینی و باز کردن گره های کور به وجود آمده باید توسط مهارت باز شود.

به گزارش پیام خبر، حشمت کوشکی، در مراسم اختتامیه بخش فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که در مجتمع «شهید آیت الله ربانی شیرازی» شیراز برگزار شد، گفت: از همه عزیزان شرکت کننده، کارشناسان، مهمان ویژه و داوران که سعی در برگزاری خوب این مسابقات داشتند، تشکر می کنم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس با یادآوری این مطلب که در این مسابقات خدمت نخبگان مهارت کشور بودیم، افزود: این مسابقات زمینه مختلف مهارت آموزی را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه مهارت حلقه مفقود بین اشتغال و بازار است، گفت: اشتغال، بازار و آموزش سه جزیره مختلف هستند و تحول آفرینی و باز کردن گره های کور به وجود آمده باید توسط مهارت باز شود.

کوشکی با تاکید بر اینکه همه باید قدر فرصت را بدانیم و مهارت آموزی را در کشور تسری دهیم، اظهار کرد: باید گفتمان سازی آموزش های فنی و حرفه ای و تحقق نهضت مهارت افزایی را در کشور فعال کنیم و جایگاه مهارت آموزی باید جایگاه خود را در کشور پیدا کند.

وی با یادآوری این مطلب مهارت آموزی یک انتخاب نیست بلکه التزام است، اضافه کرد: مهارت آموزی از سنین پایه می تواند زمینه رشد کشور را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در کنار سازمان فنی و حرفه ای می تواند میزبان برنامه های بین المللی باشد، افزود: رویداد بزرگ که اتفاق افتاد قابل تحسین است.

 

کد خبر 158981

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید