پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
یکشنبه, ۰۹ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک هزار و 377 دستگاه انواع لوازم خانگی دپو شده به ارزش 30 میلیارد ریال در لارستان کشف شد.

به گزارش پیام خبر، سردار یوسف ملک زاده گفت: ماموران انتظامی لارستان با اقدامات فنی و پلیسی از دپو انواع لوازم خانگی قاچاق در منزل مسکونی در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ادمه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک هزار و 377 دستگاه انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، یخچال، کولر‌گازی، قابلمه و زودپز، پنل کولر، خرد کن برقی، آبمیوه گیری، آب‌سردکن، جارو برقی، ترازو دیجیتال، چایی ساز، یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی و ... قاچاق را کشف کنند.

سردار ملک زاده با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، 30 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از نگهداری و دپو هرگونه کالای قاچاق مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

 

کد خبر 159328

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید