پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۳۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیر مخابرات منطقه فارس، طی 2 سال گذشته به 885 درخواست هم استانی های گرامی از سوی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران رسیدگی شده است.

مهندس فرشید ایزدی، اظهار داشت: در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع طی 2 سال گذشته به 885 در خواست ثبت شده از سوی هم استانی های گرامی در سامانه دانا، ارتباط مستقیم با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران پاسخ داده شده است. مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در راستای افزایش رضایت مشتریان مخابرات راه‌اندازی شده است، افزود: تمامی مشتریان و همکاران گرامی می‌توانند درخواست‌ها و مسائل خود را در خصوص خدمات ارائه‌شده در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR بخش ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ثبت تا در اسرع وقت بررسی شود. وی خاطر نشان کرد: از جمله درخواست های رسیده به این سامانه مسایل مربوط به مشتریان شامل قبوض تلفن ثابت، دسترسی و پاسخگویی سامانه ۲۰۰۰ و ۲۰۲۰ است. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 159447

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید