چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۳۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیروز نبرد ۳۸ کدام تیم است ؛

زردپوشان شیرازی یا آبی پوشان پایتخت

تیم های فجر شهید سپاسی و استقلال در ایستگاه چهارم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پیام خبر ، هفته چهارم رقابت های دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور جمعه ۱۴ آبان با برگزاری چهار دیدار آغاز خواهد شد که از ساعت ۱۶ ، تیم رده دومی استقلال تهران به میزبانی ورزشگاه حافظیه به مصاف میزبانش فجر شهید سپاسی شیراز می رود.

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت : بازیکنان برای این مسابقه آماده هستند و از آمادگی ذهنی خوبی برخوردارند و استقلال نباید فکر کند بازی راحتی مقابل فجر خواهد داشت چرا که تمام تلاش کادرفنی و بازیکنان ارائه یک بازی زیبا و تاکتیکی توام با نتیجه است.

او افزود :تیم استقلال تیم باکیفیتی در این فصل نشان داده اما ما هم تیم فجر هستیم و تمامی بازیکنان تا آخرین لحظه با تمام قدرت برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهند کرد و امیدواریم تمامی مسئولین استان هم در کنار تیم فجر شهید سپاسی باشند تا نتایج خوبی برای نماینده فارس رقم بخورد.

علی اصغر کلانتری اضافه کرد : از شرایط چمن حافظیه بعد از تلاش هایی که برای بهبود آن شد رضایت دارم و امیدوارم در ادامه نیز کیفیت چمن به شرایط ایده آل تری برسد.

این دو تیم تاکنون ۳۷ بار در لیگ برتر ، لیگ آزادگان و جام حذفی به مصاف هم رفتند که حاصل آن ۱۹ برد برای استقلال و پنج برد برای فجری ها رقم خورده و ۱۳ دیدار نیز به تساوی رسیده است.

فرهاد مجیدی سرمربی کنونی آبی پوشان با زدن هفت گل ، بهترین گلزن تقابل دو تیم بوده و در طرف مقابل فراز فاطمی ، علی علیزاده و مهدی رجب زاده با ۳ گل بهترین گلزنان فجر بودند.

در جدول رده بندی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال ، استقلال تهران با ۳ برد ، ۹ امتیاز ، ۴ گل زده و بدون گل خورده در مکان دوم قرار دارد و فجر شهید سپاسی شیراز با یک برد ، دو شکست ، ۲ گل زده ، ۲ گل خورده و ۳ امتیاز ، رده نهم را به خود اختصاص داده است.

آخرین مسابقه تیم های فجر و استقلال به ۲۵ مهر ۹۸ و مرحله یک چهارم جام حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی بر می گردد که آبی پوشان تهران با ۳ گل وریا غفوری ، سجاد آقایی و داریوش شجاعیان حریف خود را شکست دادند.

این بازی را مرتضی منصوریان و کمک‌هایش آرمان اسعدی و یعقوب سخندان قضاوت خواهند کرد.

در دیگر بازی های روز نخست هفته چهارم ، هوادار تهران با پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز با پیکان تهران از ساعت ۱۶ روز جمعه رقابت خواهند کرد و ساعت ۱۸ در آخرین دیدار ، تیم صدرجدولی سپاهان اصفهان با ذوب آهن ، برگزار کننده شهرآورد دیار نصف جهان هستند.

 

کد خبر 159766

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید