جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۶:۱۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهتر بود مدیر رسانه ای استقلال با ادبیات بهتری در خصوص استقبال قابل توجه و بی نظیر هواداران شیرازی صحبت می کرد.

به گزارش پیام خبر، پنج شنبه شب بود که کاروان باشگاه استقلال با استقبال بالای هواداران خونگرم شیرازی وارد این شهر شد تا مهیای بازی با تیم فجر شهید سپاسی شود اما وجود جمعیت بالا هواداران مقابل هتل چمران شیراز، ورود تیم آبی پوش را با مشکلاتی مواجه کرد که با اعتراض تند مدیر رسانه ای باشگاه استقلال روبرو شد. محمد نوری فر مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در نشست خبری پیش از بازی با فجر گفته بود حضور این جمعیت آن هم در این شرایط کرونایی اصلا قابل قبول نیست و می توانست یک فاجعه رقم بخورد و چطور مسئولین برگزاری و امنیتی نتوانستند شرایط بهتری فراهم کنند و این هواداران بروند در خلوت خود فکر کنند که کار امشب آن ها درست بوده یا به ضرر تیم استقلال در شب قبل از بازی تمام می شود.

حالا تنها پس از گذشت 11 ساعت از حرف های شب گذشته، محمد نوری فر مدیر رسانه ای استقلال که از صحبت های شب گذشته خود پشیمان شده و باعث دلخوری هوادارن خونگرم شیرازی شد، با انتشار پیامی در فضای مجازی اینستاگرام گفت: ارادتمند تک تک استقلالی هایی هستم که با حضور شورانگیزشان، یک شب تاریخی را مقابل هتل چمران شیراز رقم زدند.

نوری فر در ادامه افزود: اگر حرف هایم موجب دل آزردگی هواداران شد، از آن ها پوزش می طلبم و بی تردید مخاطب من مسئولین برقراری نظم بودند.

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال تهران در پایان اضافه کرد: به نمایندگی از مجموعه تیم استقلال از مردم عزیز شیراز که شب گذشته با استقبال بی نظیرشان ما را به وجد آوردند تشکر می کنم.

تنها نکته ماجرای اعتراض و عذرخواهی مدیر رسانه ای تیم استقلال شاید این باشد که نبود تیمی از استان فارس در هشت سال گذشته در مسابقات لیگ برتر، وجود اتفاقاتی مثل حضور بالای علاقمندان به تیم های سرخابی را مقابل هتل محل استقرار طبیعی جلوه می داد.

شاید بهتر بود مدیر رسانه ای و مجموعه باشگاه استقلال با ادبیات بهتری در خصوص استقبال قابل توجه و بی نظیر هواداران شیرازی صحبت می کردند تا مردم شیراز در این قضیه در نقش متهم ماجرا جلوه نکنند، چه بسا این موضوع در بازی پرسپولیس و فجر نیز تکرار شود.

نه به توهین های دیشب مدیر رسانه ای استقلال به مردم شیراز، نه به عذرخواهی اینستاگرامی امروز!

 

کد خبر 159808

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید