جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۰۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت مخابرات ایران، کمپین پاییزه اینترنت پرسرعت خود را تحت عنوان ارمغان پاییزی برای مشتریان فعلی و مشتریان جدید از دهم آبان ماه اجرا می کند.

به گزارش پیام خبر، شرکت مخابرات ایران، کمپین پاییزه اینترنت پرسرعت خود را تحت عنوان ارمغان پاییزی برای مشتریان فعلی و مشتریان جدید  از دهم آبان ماه اجرا می کند.

این کمپین در 2 بخش برای مشتریان پس پرداخت و پیش پرداخت طراحی شده و تمام سرویس های طرح دارای ترافیک هدیه از ۴۰ تا ۱۶۰ گیگابایت به عنوان هدیه هستند؛ ضمن اینکه سرویس ها در سرعت های مختلف ۴، ۸ و ۱۶مگابیت بر ثانیه به مشتریان ارائه می شود.
 بر اساس این گزارش، هدیه های سه سرویس سبد استاندارد فعلی در سرعت های ۴ ،۸ و ۱۶ Mb با ترافیک اضافه به تفکیک مدت قرارداد ۶ یا ۱۲ ماهه و نحوه پرداخت به صورت پیش پرداخت و پس پرداخت قابل ارائه است که در بسته های متنوع این کمپین به عنوان مثال تا ۱۶۰ گیگابایت ترافیک هدیه برای سرویس های ویژه مشتریان جدید و غیر فعال وجود دارد.
همچنین با توجه به بازار هدف این کمپین، کانالهای فروش برای مشتریان جدید، پرتال شرکت مخابرات ایران، مراکز حضوری فروش و سامانه ۲۰۲۰ و  کانال فروش برای مشتریانی که اعتبار اینترنت آن ها منقضی شده، پنل مربوط به مشتری، مراکز حضوری فروش و سامانه ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است.
این کمپین برای تمام دسترسی های مختلف مشتریان اعم از ADSL ،FTTH  و  VDSL و با پیشنهادات متنوع و کاربرپسند برای انواع مخاطبان اجرا می شود که شرح کامل میزان ترافیک داخلی و بین الملل، قیمت سرویس ها و جزئیات مربوط به هر کدام دردو بخش مشتریان پیش پرداخت و پس پرداخت طبق الگوهای زیر ارائه می شود: تعرفه های کمپین ارمغان پاییزی شرکت مخابرات ایران تعرفه های کمپین ارمغان پاییزی شرکت مخابرات ایران مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 159959

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید