جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۶:۵۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیگ فوتبال سری آ باشگاهی ایتالیا؛

شهرآورد شهر میلان برنده نداشت

جدال تیم های میلان و اینتر در شهرآورد دلامدونینا با تساوی یک-یک به پایان رسید.

به گزارش پیام خبر، در آخرین بازی از هفته ۱۲ سری آ فوتبال باشگاه های ایتالیا، تیم های همشهری میلان و اینتر در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که حاصل کار ۲ تیم، تساوی یک-یک بود.

نیمه نخست را اینتری ها بهتر شروع کردند و در دقیقه روی اشتباه فرانک کسیه ، افعی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که هاکان چالهان اوغلو هافبک طراح اینتر این توپ را وارد دروازه کرد.

در ادامه میلانی روی یک ضربه کاشته و گل بخودی دی فرای به گل تساوی دست یافتند اما این پایان کار نبود و باز تیم اینتر در دقیقه ۲۷ به یک پنالتی دیگر رسید که این بار لاتارو مارتینز در زدن گل دوم ناکام بود و تاتاروشانو سنگربان رومانیایی میلان توپ را مهار کرد.

در نیمه دوم این مسابقه هم تعویض های تهاجمی دو تیم و آمدن عناصری مانند ربیچ، کوره آ، آلکسیس سانچز تاثیری نداشت و تلاش میلان و اینتر برای زدن گل دوم و برتری به نتیجه نرسید تا شهرآورد دلامدونینا با تساوی یک-یک خاتمه یابد.

در دیگر بازی های پایانی هفته ۱۲ فوتبال باشگاهی ایتالیا ، تیم ناپولی صدرنشین مقابل هلاس ورونا با تساوی یک-یک متوقف شد، تیم رم در ادامه روند نتایج سینوسی خود ، ۳-۲ مغلوب ونتزیا شد، لاتزیو با ۳ گل حریفش سالرنیتانا را از پیش رو برداشت و ساسولو ۳-۲ نتیجه را مقابل اودینزه واگذار کرد.

در پایان هفته ۱۲ سری آ فوتبال باشگاه های ایتالیا، تیم ناپولی با ۳۲ امتیاز صدرنشین است ، میلان با ۳۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد و تیم اینتر با ۲۵ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

 

کد خبر 160213

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید