پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیگ قهرمانان فوتبال بانوان باشگاه های آسیا؛

بانوان ایرانی، یک گام تا تاریخ سازی

تیم شهرداری سیرجان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان فوتبال بانوان آسیا ، به یک تساوی مقابل نماینده اردن احتیاج دارد.

به گزارش پیام خبر،در روز سوم و پایانی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان بانوان باشگاه های آسیا ، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۲ آبان ماه تیم شهرداری سیرجان ایران به مصاف امان اردن خواهد رفت.

نماینده ایران که تا پایان بازی دوم با دو برد مقابل تیم های بنیادکار ازبکستان و گوکولام کرالا هند ، با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۲ در صدر جدول قرار دارد ، در صورت کسب حتی یک تساوی مقابل امان اردن ، بر سکوی قهرمانی خواهد ایستاد و بزرگترین افتخار فوتبالی بانوان ایران را رقم خواهد زد.

تیم امان اردن که میزبانی لیگ قهرمانان بانوان باشگاه های آسیا را برعهده دارد و با کسب ۳ امتیاز از ۲ بازی گذشته در مکان سوم قرار گرفته امیدوار است با توجه به امتیاز میزبانی ، با شکست شهرداری سیرجان و نتیجه نگرفتن بنیادکار ازبکستان به مقام نخست دست یابد.

دیگر بازی روز پایانی را تیم های بنیادکار ازبکستان رده دومی و گوکولام کرالا هند رده چهارمی برگزار می کنند.

با توجه به این موضوع که این فصل از رقابت های فوتبال بانوان باشگاه های آسیا در منطقه شرق برگزار نشد ، نتیجه دیدارهای روز پایانی در منطقه غرب قهرمان فصل ۲۰۲۱ این مسابقات را مشخص خواهد کرد که این بزرگترین شانس برای شهرداری سیرجان ایران است تا افتخاری بزرگ را برای فوتبال بانوان کشورمان رقم بزند ، قهرمانی که در فوتبال مردان هنوز به دست نیامده و زنان ایرانی می توانند پیشگام باشند.

 

کد خبر 160692

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید