جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۴۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم مردان فارس در رقابت های دوومیدانی ناشنوایان کشور انتخابی تیم ملی به پنج مدال طلا،نقره و برنز دست یافت.

به گزارش پیام خبر،بیستمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی مردان ناشنوا کشور و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر به میزبانی یزد پایان یافت و تیم فارس به یک مدال طلا ، یک نقره و ۳ برنز رسید.

در ماده پرش ارتفاع محمدهادی و علیرضا صالحی از فارس عنوان های اول و دوم را به دست آوردند و آرمان خدایاری از گیلان سوم شد.

در ماده ۱۰۰ متر ، محمد هادی صالحی از فارس بر سکوی سوم ایستاد و هاشم یادگاری از مرکزی و علیرضا عبادپور از قزوین اول و دوم شدند.

در ماده ۲۰۰ متر ، طارق عبیات از البرز ، علیرضا عبادپور از قزوین و علی اکبر شهبازی از فارس به ترتیب به نشان طلا،نقره و برنز دست یافتند.

در ماده پرتاب نیزه هم امیرمحمد پاشاپور از آذربایجان شرقی قهرمان شد ، یاشار وقار از اردبیل در جای دوم قرار گرفت و علی جباره از فارس مدال برنز را از آن خود کرد.

در پایان بیستمین دوره مسابقات دوومیدانی مردان ناشنوا قهرمانی کشور و در مجموع کسب مدال و امتیاز، تیم های اردبیل ، چهارمحال و بختیاری و فارس مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 

۸۰ دونده از قم ، اصفهان ، سمنان ، چهارمحال و بختیاری ، فارس ، اردبیل ، خراسان رضوی ، مرکزی ، البرز ، زنجان ، گیلان ، کرمانشاه ، کهگیلویه و بویراحمد ، کردستان ، آذربایجان شرقی ، قزوین ، خوزستان و یزد در این رقابت ها حضور داشتند.

 

کد خبر 160699

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید