پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ۰۰:۱۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شناگران فارس در رقابت های مسافت کوتاه دختران زیر ۱۵ سال کشور بر سکوی قهرمانی ایستادند.

به گزارش پیام خبر، مسابقات شنا مسافت کوتاه دختران رده سنی زیر ۱۵ سال کشور به میزبانی استخر طالقانی شهرستان ری برگزار شد و دختران شناگر استان فارس به ۴ مدال طلا و ۲ نقره دست یافتند.

در ماده ۲۰۰ متر کرال پشت، ویستا فروزش از هیات شنا فارس با زمان ۲ دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه قهرمان شد و رامیلا سحری و ملینا خالقی از آوانا گلستان و پیشتاز بانوان دوم و سوم شدند.

در ماده ۲۰۰ متر آزاد، رومینا ابراهیمی از هیات شما فارس با زمان ۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه و ۵۹ صدم ثانیه مدال طلا را خود اختصاص داد و ایسان اخوین و سویل مختارپور از تیم های شهید هاشمی نژاد مشهد و پیشتاز بانوان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در ماده کرال پشت، ویستا فروزش از هیات شنا فارس با زمان یک دقیقه و یازده ثانیه و ۹۸ صدم ثانیه در مکان نخست قرار گرفت،السا اکبری از ممتازان البرز دوم شد و رامیلا سحری از آوانا گلستان به مدال برنز رسید.

در ماده ۲۰۰ متر پروانه، رومینا ابراهیمی از هیات شنا فارس با زمان ۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه پس از سویل مختارپور از تیم پیشتاز بانوان بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

در مواد ۵۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر مختلط انفرادی هم ویستا فروزش از هیات شنا فارس موفق شد به یک مدال طلا و یک نقره دست یابد تا ستاره این دوره از مسابقات شنا مسافت کوتاه زیر ۱۵ سال دختران ایران لقب بگیرد.

 

کد خبر 161657

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید