جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۲۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: مدارس استان از فردا بازگشایی می شوند و دانش آموزان به تعداد محدود و متناسب با تصمیم شورای مدرسه در کلاس حاضر می شوند.

 به گزارش پیام خبر، فرهاد اسماعیلی با بیان اینکه همه مدارس فارس از فردا بازگشایی می‌شوند گفت:در این راستا دانش آموزان بر اساس فهرست اعلام شده توسط مدیران، باید در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی با بیان اینکه نیازی به حضور همه دانش آموزان در مدرسه نیست، افزود: در هر کلاس، تعداد محدودی دانش آموز حضور پیدا می‌کنند. وی با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر تعطیلی مدارس گفت: بر اساس شیوه نامه ۰۶ ستاد ملی مبارزه با کرونا، شورای مدرسه نسبت به امکانات مدرسه برای تعیین تعداد حضور دانش آموزان تصمیم گیری و از منطقه آموزش و پرورش مربوط، برای بازگشایی مدرسه مجوز دریافت می‌کند. اسماعیلی تاکید کرد که علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی لازم در کلاس‌های درس، دانش آموزان خوراکی‌ها و آب آشامیدنی مورد نیاز را همراه داشته باشند، زیرا بوفه‌های مدارس تعطیل است. مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اگر از نظر شورای مدرسه، شرایط برای بازگشایی مدرسه محیا نباشد، مدرسه بازگشایی نمی‌شود. اسماعیلی با بیان اینکه اسامی همه دانش آموزان در سامانه درخواست سرویس فعال شده است افزود: هماهنگی‌های لازم با شهرداری انجام شده است و دانش آموزانی که به سرویس نیاز دارند می‌توانند درخواست خود را همانند سال‌های پیشین در سامانه ثبت کنند.

 

کد خبر 161841

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید