پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۰
زمان مطالعه: 1 دقیقه
رئیس اداره روابط عمومی مخابرات فارس گفت: مسابقه جذاب اینستاگرامی به مناسبت روز جهانی کودک از ابتدای آذر ماه به مدت 10 روز ویژه کودکان در صفحه اینستاگرامی مخابرات منطقه فارس به آدرس https://instagram.com/fars_tci_iran برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، سید حمید حسینی گفت: مسابقه جذاب اینستاگرامی به مناسبت روز جهانی کودک از ابتدای آذر ماه به مدت 10 روز ویژه کودکان در صفحه اینستاگرامی مخابرات منطقه فارس به آدرس https://instagram.com/fars_tci_iran برگزار می شود.

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات فارس افزود: برای شرکت در مسابقه پدر و مادرهای گر امی می توانند تا تاریخ 10 آذرماه از کودکان زیر 12 سال خود با یک نماد مخابراتی تصویر تهیه و به صفحه اینستاگرامی مخابرات منطقه فارس به آدرس  https://instagram.com/fars_tci_iran ارسال کنند.

رئیس اداره روابط عمومی در خصوص نحوه انتخاب برندگان اظهار داشت: پس از جمع آوری تصاویر ارسالی، عکس ها توسط تیم داوری مخابرات منطقه فارس ارزیابی شده و 15 عکس برتر ارسالی جهت رای گیری به صورت استوری در صفحه مخابرات فارس اکران خواهد  شد و به پنج عکس که بیشترین رای را دریافت کنند، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 162579

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید