جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آوای ابرهای تبلیغاتی در آسمان شیراز باعث می شود تا صاحبان کسب و کار بتوانند اجناس و خدمات خود را در آسمان شیراز به مردم معرفی کنید تا با سری بالا انتخاب بهتری داشته باشند.
به گزارش پیام خبر، کانون تبلیغات آوا خدمت جدید و کارآمدی را به خدمات خود افزود، این کانون در راستای ارائه خدمات نوین به صاحبان برندها و کسب و کار های کشور قرارداد جدیدی با یک شرکت دانش بنیان در زمینه ساخت ابر بست.
محمدعلی عطارزاده در این رابطه گفت: خلاقیت و نوآوری در تبلیغات و همکاری با شرکت های دانش بنیان و نخبگان استان در دستور کار این کانون قراردارد، در همین راستا با انعقاد قرارداد همکاری با شرکت دانش بنیان سازنده ابرهای شناور در آسمان، نمایندگی انحصاری فروش و خدمات تبلیغات دستگاه های ابرساز از شرکت قائم الکترونیک پرداز به کانون تبلیغات آوا واگذار شد.
مدیر کانون تبلیغات آوا تصریح کرد: صاحبان برند و کسب و کارهایی که به دنبال تبلیغات متمایز و جدید هستند می‌توانند برای معرفی کالا و خدمات خود از این شیوه و رسانه جدید استفاده کنند.
ابرآگهی روشی نوین از تبلیغات است که توسط کانون تبلیغات آوا در شیراز اجرایی می‌شود که فرم هایی هستند متشکل از حباب های بسیار کوچک که به طرز شگفت انگیزی شکلی را تشکیل می دهند و در آسمان شناور می شوند.
امروزه که از همه طرف با تبلیغات مختلف تلویزیونی، رادیویی، محیطی و... مواجه هستیم این ابزار تبلیغاتی می تواند به روشی متفاوت کار تبلیغات را انجام دهد و بیننده تبلیغات را از راه جدید تری برای معرفی برند ها جذب کند.

 

کد خبر 162583

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید