جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۰۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دستور وزیر ورزش و جوانان مانع لغو بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان شد، این دیدار تحت تاثیر اختلافات سازمان لیگ و شرکت توسعه و تجهیز در آستانه لغو شدن بود.

به گزارش پیام خبر، در حالی که قرار بود دیدار پرسپولیس تهران و نفت مسجدسلیمان از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۸ برگزار شود اما این بازی بدلیل موضوع تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی و اختلافات مالی میان سازمان لیگ و شرکت توسعه و تجهیز بر سر مسائل مالی و همچنین اجاره ورزشگاه، با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

عاصم یوسفی گفت: ما با پرسپولیس مشکلی نداریم و آنها نباید پول بدهند و در این میان منافع سازمان لیگ در خطر است و و اتفاقات این بازی به دلیل فضاسازی‌های سازمان لیگ است.

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز ادامه داد: سازمان لیگ اصل پول تبلیغات محیطی را دریافت می‌کند ولی هزینه‌های آن را پرداخت نمی‌کند و سازمان لیگ ابتدا با تیم استقلال مشکل داشت و الان هم با پرسپولیس مشکل پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی اظهار کرد: هزینه اجاره ورزشگاه آزادی 300 میلیون بدون تبلیغات و یک میلیارد و 300 میلیون تومان با تبلیغات است که استقلال در هفته گذشته این مبلغ را پرداخت کرد و پرسپولیس به ما اعلام کرده بود ما بدون تبلیغات استادیوم را می‌خواهیم و تبلیغات هم نداریم.

در این میان حجت اله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ هم گفت: تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی تهران روشن نشود، بازی برگزار نخواهد شد و شرکت توسعه مبلغ یک میلیارد و 239 میلیون تومان از پرسپولیس درخواست کرد که این باشگاه هم با پرداخت آن مخالفت کرده و توان پرداخت آن را هم ندارد.

در میان اختلافات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه و تجهیز که در لیگ برتر فوتبال ایران بی سابقه بود با دستور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان این مشکل تنها برای این مسابقه به طور موقت حل شد تا بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شود اما سازمان لیگ باید نسبت به پرداخت مطالبات شرکت توسعه و تجهیز اقدام کند.

 

کد خبر 163035

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید