پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۰:۵۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دبیر مجمع جهادی بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشجویان جهادگر با ورود به عرصه خدمت کم کاری برخی از مدیران را جبران کرده اند.

به گزارش پبام خبر،  علی کشتکار اظهار داشت: آنچه که امروز جهادگران و دانشجویان انجام داده اند برخی از دستگاه های اجرایی از انجام آن ناتوان هستند و در این راستا کم کاری برخی مدیران و مسئولان را جبران کردند. دبیر مجمع جهادی بسیج دانشجویی استان فارس، حضورمیدانی جهادگران را در عرصه خدمت یکی از تمایزات آنان ذکر کرد و افزود:دانشجویان جهادگر، هدفمند،خلاق و مسئله‌محور هستند،آنها مشکلات کشور را شناسایی، اولویت بندی(مسئله محوری) و برای حل مشکلات کشور اقدام می کنند، کاری که مسئولین در مقطع اقدام ناکام مانده اند.

کشتکار در ادامه یک ویژگی اساسی حرکت های دانشجویی را تحول خواهی در جامعه دانست و گفت: جریان دانشجویی جریانیست که وابسته به نهادی نیست حکم قانونی هم در برخی از مسائل و مشکلات ندارداما وارد صحنه حل مشکلات جامعه میشود ، و ان را مرتفع می‌سازد،و افتخار می آفریند. وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از ابتدا با کش و قوس های فراوانی روبه رو بوده است اظهار داشت: در این راستا می توان گفت در تمامی این عرصه ها نقش پر رنگ دانشجویان انقلابی نمایان است.

وی ادامه داد: وجود دانشجویان در دفاع مقدس نیز همراه با افتخار آفرینی و سربلندی در جبهه های جنگ بوده است که بنده به ضرس قاطع می گویم در هیچ کجای عالم چنین جوانانی پیدا نخواهد شد. کشتکار عنوان کرد: نیروهای جهادی امروز ادامه دهنده راه همان رزمندگان دفاع مقدس هستند،با همان اخلاص و فداکاری،مقام معظم رهبری به وفور در ادبیات خودشون مسئولین را به کار جهادی و روحیه جهادی تشویق می کنند.

این دانشجوی بسیجی وظیفه اصلی دانشجو در جامعه امروزی را تبیین مسائل کشور و اقدام و تعامل با دستگاه ها برای حل آنان ذکر کرد و گفت: از دیگر وظایف دانشجویان در این برهه حساس می توان به بحث مطالبه گری و گوشزد کردن مسائل اساسی جامعه به مسئولانی که انگیزه و تدبیری برای حل مشکلات کشور ندارند.

وی به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این صحبت رهبر معظم تنها حکم و دستوریست که دانشجویان در رویاروی با فساد در جامعه دارند هر جا حرکتی به نفع نظام اسلامی بوده ابتدا از دانشگاه و از دانشجویان انقلابی بوده است.

دبیر مجمع جهادی بسیج دانشجویی استان فارس راه برون رفت مشکلات کشور را تفکر جهادی در مسئولین دانست و گفت:به عنوان یک سرباز جهادی می گویم در چند سال اخیر گره های از مسائل کشور را باز کردیم که برخی دستگاه های اجرایی با تمام توان عاجز از حل و فصل آنها بودند. کشتکار بیان داشت: تفکر جهادی یعنی تفکر دغدغه مند اگر مسئولان این تفکر را سرلوحه خود قرار دهند و دغدغه مند شوند باید امیدوار به حل مشکلات کشور بود.

 

کد خبر 164148

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید