پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۲۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه

استاندار فارس در آیین گرامیداشت مقام پرستار عنوان کرد:

تامین زمین برای پرستاران در طرح جهش ملی مسکن پیگیری می شود

استاندار فارس با اشاره به اهمیت تامین مسکن برای پرستاران عنوان کرد: تامین زمین برای مسکن پرستاران در طرح جهش ملی مسکن، را پیگیری می‌کنم.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه، در آیین گرامیداشت روز پرستار ضمن تقدیر از تلاش‌های همیشگی جامعه فداکار پرستاری به ویژه در دوسال گذشته، عنوان کرد: با شیوع بیماری کرونا شاهد از خودگذشتگی پرستارانی بودیم که سلامت و آسایش خود و خانواده هایشان را فدای سلامت جامعه کرده‌اند.

استاندار فارس با بیان اینکه تلاش‌های جامعه پرستاری در راه آسایش و رفاه جامعه و رضایت خداوند با جایگزین‌هایی مادی قابل جبران نیست اظهار کرد: به رغم نیت خداگونه پرستاران عزیز وظیفه ما این است که مطالبات به حق آنها را پیگیری کنیم. دکتر ایمانیه با بیان اینکه تعرفه گذاری نظام پرستاری یکی از نگرانی‌های پرستاران است، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب این موضوع باید با جدیت بیشتر پیگیری می‌شد اما اکنون این نوید را به پرستاران عزیز می‌دهیم که دولت سیزدهم این نگرانی را پیگیری خواهد کرد. وی تاکید کرد: مدیریت ارشد استان نیز تلاش ها و رایزنی های لازم در سطوح ملی را به کار خواهد گرفت. نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با اشاره به اهمیت تامین مسکن برای پرستاران عنوان کرد: تامین زمین برای ساخت مسکن پرستاران در طرح ملی جهش مسکن را پیگیری می‌کنم. وی ابراز امیدواری کرد با این اقدام نگرانی مسکن برای جامعه پرستاران از میان برود.

 

کد خبر 164252

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید