جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۴۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه

لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور؛

کار سخت زردپوشان شیرازی در اراک

فجر شهید سپاسی شیراز برای گرفتن از آلومینیوم شگفتی ساز کار سختی پیش رو دارد.

به گزارش پیام خبر، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۹ آذرماه فجرشهید سپاسی شیراز میهمان آلومینیوم اراک است.

این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که آلومینیوم اراک در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال ایران شگفتی ساز بوده و با کسب ۱۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر از تیم های گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان که آن ها نیز ۱۶ امتیازی هستند، در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

فجر شهید سپاسی شیراز هم که پس از هشت سال به لیگ برتر بازگشت و با توجه به منابع اندک مالی و با اندیشه های علی اصغر کلانتری گام به این رقابت ها گذاشت نتایج مناسبی کسب کرد و با ۹ امتیاز در رده ۱۰ قرار دارد و باید دید نماینده فارس که مقابل تیم های مدعی این فصل نظیر استقلال،فولاد،گل گهر و سپاهان بازی پایاپایی را به نمایش گذاشت می تواند از پس تیم آلومینیوم نیز بر آید.

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک گفت:تیم فجر از هر لحاظ برای بازی با تیم خوب آلومینیوم آماده شده و بر نقاط ضعف و قوت این تیم اشراف کامل داریم و با توجه به زمین خوبی که در اراک موجود است قطعا شاهد دیدار زیبایی از هر دو تیم خواهیم بود و تا اینجا فصل فجر نشان داده بازی های خوبی مقابل تیم های مدعی داشته و جمعه نیز بهترین عملکردمان را به نمایش خواهیم گذاشت.

او افزود:تیم آلومینیوم امسال هدایت رسول خطیبی و کادرفنی با دانشی که در اختیار دارد عملکرد بسیار خوبی داشته و حتی از خیلی از تیم های مدعی بهتر کار کرده و قطعا تا پایان فصل هم همین روند را خواهد داشت.

رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک هم فجر را تیم قابل احترامی دانست و بیان کرد: قطعا دیدار با فجر برای هر ۲ تیم آسان نخواهد بود و با توجه به نزدیکی امتیازات میان تیم ها در لیگ امسال ، هیچ تیمی را نمی شود دست کم گرفت اما تمام تلاش آلومینیوم کسب امتیازات خانگی و نمایشی قابل قبول مقابل همه تیم ها است.

خطیبی در خصوص الزام فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه ها نیز افزود: بنده ۲۵ سال پیش در لیگ آلمان بازی می کردم و زیرساخت های آن موقع و حضور زنان در ورزشگاه ها را از نزدیک شده بودم ولی متاسفانه هنوز در ایران زیرساخت های مناسب آماده نشده و خیلی از تیم ها حتی یک ورزشگاه مناسب هم ندارند و باید هرچه زودتر الزامات afc برای حرفه ای تر شدن فوتبال در ایران اجرایی شود و الا تا ۵۰ سال آینده فوتبال ایران که خود را همیشه در رده اول آسیا دیده برای کسب افتخار و پیشرفت و حضور بانوان در مکان های ورزشی به جایی نمی رسد.

دیدار تیم های آلومینیوم اراک و فجر شهید سپاسی شیراز  را احمد محمدی و کمک هایش علی میرزابیگی و علیرضا طاهرخانی قساوت می کنند.

 

کد خبر 164421

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید