چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۰۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی فوتبال باشگاه های اروپا برگزار شد و در حساس ترین بازی ها، رئال مادرید با تیم پرستاره پاری سن ژرمن رقابت می کند و اینترمیلان در مسابقه ای حساس و تماشایی رقیب تیم لیورپول شد.

به گزارش پیام خبر، یوفا در حالی مراسم قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های اروپا را برگزار کرد که در پایان و در اتفاقی نادر مشخص شد نرم افزار با مشکل روبرو شده و بازرس مراسم، قرعه کشی را ابطال کرد تا این مرحله دوباره قرعه کشی شود موضوعی که با توجه به رقبا آسان رئال، منچسترسیتی، اینترمیلان و یوونتوس با اعتراض مالکین تیم های مطرح فوتبال اروپا نیز روبرو شد.

حاشیه قرعه کشی مرحله یک هشتم زمانی ایجاد شد که هنگام مشخص شدن حریف ویارئال، آندره آرشاوین به اشتباه گوی منچستریونایتد را هم در گوی‌ها گذاشته بود، اما به دلیل رویارویی این دو تیم در مرحله گروهی چنین قرعه ای ممکن نبود ولی آرشاوین یادش رفت گوی یونایتد را به سبد بازگرداند و هنگام مشخص شدن حریف اتلتیکو مادرید، گوی منچستر در گلدان نبود تا احتمال برخورد اتلتیکو و یونایتد به صفر برسد و در نهایت روخی بلانکوس حریف بایرن مونیخ در مرحله بعد شود و به همین علت قرعه کشی باطل اعلام شد و رای به برگزاری دوباره قرعه کشی دور یک هشتم گرفته شد.

با تمامی حاشیه های ایجاد شده یوفا مجددا مراسم دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های اروپا را قرعه کشی کرد که بر این اساس و پر حساس ترین بازی ها، تیم های رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مصاف خواهند رفت و باید دید رویارویی مسی، نیمار، امباپه، دی ماریا با کریم بن زما، وینیسیوس جونیور، تونی کروس، لوکا مودریچ با صعود کدام تیم به پایان می رسد.

تیم اینترمیلان و لیورپول دیگر بازی حساس دور یک هشتم را برگزار می کنند دیداری که قطعا با توجه به فوتبال هجومی ۲ تیم و تفکرات سرمربیانی مانند یورگن کلوپ و سیمونه اینزاگی برای هواداران فوتبال جذاب و تماشایی از کار در خواهد آمد.

در سایر دیدار های این مرحله، اتلتیکو مادرید با منچستر یونایتد، سالزبورگ با بایرن مونیخ، اسپورتینگ لیسبون با منچسترسیتی، بنفیکا با آژاکس، چلسی قهرمان فصل گذشته این رقابت ها با لیل و ویارئال با یوونتوس دیدار خواهند کرد.

بعد از اشتباهات عجیب در قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان، بحث راه اندازی دوباره سوپرلیگ در توئیتر ترند شدو اسکای‌اسپورت مدعی شد رئال مادرید و فلورنتینو پرز به زودی به دادگاه سوییس از یوفا شکایت خواهند کرد با این حال پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی در واکنش به این اتفاق گفت:به نظر من این تصمیم عادلانه است چون اشتباهی رخ داده بود و این نوع چیزها گاهی اوقات اتفاق می افتد، پس شما باید قرعه کشی را تکرار کنید تا هیچ شک و شبهه ای وجود نداشته باشد.

تاریخ برگزاری دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های اروپا ۲۷ و ۲۸بهمن و چهارم و پنجم اسفند و تاریخ برگزاری دور برگشت ۱۸ و ۱۹ اسفند و ۲۵ و ۲۶ اسفندماه خواهد بود.

 

کد خبر 165106

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید