پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۴ دی ۱۴۰۰ ۰۲:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام با حضور تعدای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات، مدیران حوزه ارتباطات و مخابرات، فعالان حوزه ICT، مدیر عامل نمایشگاه بین المللی و برخی از مدیران شرکتهای برتر حوزه مخابراتی کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش پیام خبر، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام با حضور تعدای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات، مدیران حوزه ارتباطات و مخابرات، فعالان حوزه ICT، مدیر عامل نمایشگاه بین المللی و برخی از مدیران شرکتهای برتر حوزه مخابراتی کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

ضمن ارائه کمپین های متنوع با تخفیفات ویژه، از جدیدترین محصولات فناورانه در بخش های تجاری، سازمانی و خانگی و اپلیکیشن های مخابراتی رونمایی به عمل می آورد.
افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام - مجید سلطانی مخابرات کشور سرویس های متنوعی مانند تانوما، پابلیک وای فای، سرینو، مخابرات من و دیجیتما در نمایشگاه ارائه می شود. تحقق دولت الکترونیکی و توسعه پایدار در حوزه اقتصاد دیجیتال با کمک شرکت‌های خصوصی و تقویت نهضت تولید محتوا میسر خواهد بود و این نمایشگاه فرصتی است تا توانمندی‌های دانش بنیان نخبگان جوان ایرانی، در حوزه ICT به معرض دید عموم گذاشته شود. بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی، با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و ارائه سرویس های مختلف از دوم تا پنجم دی ماه ۱۴۰۰ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

کد خبر 167195

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید