جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۴ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۰۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر کل هواشناسی فارس خبر داد؛

بارش در شیراز فقط 2 میلیمتر بود

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: با توجه به فعالیت سامانه اخیر بارشی در شهر شیراز شاهد بارش ۲.۲ میلی متری باران در شیراز بودیم.

به گزارش پیام خبر، مهرداد قطره سامانی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته طی فعالیت سامانه اخیر بارشی افزود: میزان بارندگی در شهر شیراز دو و دو دهم میلی متر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: میزان بارندگی که در پایگاه هواشناسی شهرک گلستان نیز دایر است بارش یک و پنج دهم میلیمتری را ثبت کرده است. قطره سامانی اضافه کرد: میزان بارش در اردکان نیز ۲.۲ دهم میلیمتر گزارش شده و شهرستان‌های فیروزآباد و نورآباد ممسنی نیز یک و چهار دهم میلیمتر باران را گزارش کرده‌اند. این مقام مسئول در حوزه هواشناسی در خصوص میزان بارش در سال زراعی ١۴٠٠ -١۴٠١ نیز تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های منتشر شده شهرستان اردکان با ٧٨ و هفت دهم میلیمتر بیشترین میزان بارش را ثبت کرده و پس از آن نیز شهرستان‌های نظیر اقلید، نورآباد ممسنی، بوانات و درودزن بیشترین میزان بارش را در فارس داشته‌اند. وی افزود: شهرستان‌های جهرم، لار و گراش در سال زراعی جاری بدون باران بوده و زرین دشت نیز تنها دو دهم میلیمتر بارش را تجربه کرده است.

 

کد خبر 167217

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید