شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۴ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در سمینار یکروزه بررسی عملکرد ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه فارس عنوان شد:

 تلاش و تمرکز بر کار راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

سمینار یکروزه بررسی عملکرد ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه فارس در محل شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر فارس برگزار شد.
به گزارش پیام خبر، در این سمینار یک روزه ضمن ارائه گزارش معاونین و مدیران ستادی در بخش‌های مختلف حقوقی و ثبتی، بهره‌وری اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، امور مالی، تحقیق و حسابرسی و موضوعات حراست و بازرسی هر یک از شرکت کنندگان با موقوفه دانش سلامت کوثر فارس آشنا شدند و از خط تولید این شرکت موقوفه دانش بنیان بازدید کردند.
حجت الاسلام سید عباس موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس در این سمینار توجیهی با تاکید بر اهمیت تحقق برنامه عملیاتی ادارات گفت: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی تنها تلاش و تمرکز بر کار است و هنگامی که امور برای خدا و در راه خداوند باشد قطعا نتایج مطلوب و اثر بخش خواهد داشت.
وی به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اظهار داشته اند: "در جمهوری اسلامی، هر جا که قرار گرفته‌اید، همان‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه‌ی کارها به شما متوجه است." پس هر یک از ما در مسیر فعلی خود می توانیم و باید بهترین باشیم و آن را موثرترین و مهم ترین مسیر کشور برای تحقق اهداف عالی نظام بدانیم و تنها در این صورت است که ضمن رضایت خاطر از تلاش خودمان موفق خواهیم بود.
موقوفه دانش سلامت کوثر نقطه عطفی در حوزه سرمایه‌گذاری
مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس در ادامه موقوفه دانش سلامت کوثر را نقطه عطفی در حوزه سرمایه‌گذاری و بهره‌وری اقتصادی موقوفات دانست و ابراز کرد:  قطعاً یکی از راه‌های برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها می‌تواند به کمک سرمایه های ارزشمند و با برکتی همچون وقف و امور خیریه میسر شود و در این راستا باید به دانش و تجربه جوانان کشور نیز اعتماد کنیم.
لازم به ذکر است در ادامه این سمینار مدیران ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه فارس از بخش‌های مختلف شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر فارس بازدید و با محصولات تولیدی این شرکت از نزدیک آشنا شدند.

 

کد خبر 167225

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید