سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۰۶ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۵۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جلسه هم اندیشی دوره ای اقلیدی های مقیم تهران با حضور نماینده شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه صنعتی شریف، مدیر مجموعه بُن دا و جمعی از مسئولین و فرهیختگان شهرستان برگزار شد.
به گزارش پیام خبر، سید سجاد موسوی به تشریح روند تشکیل و ضرورت شکل گیری مجمع جوانان ،اقداماتی که بعد از تشکیل انجام شد و برنامه های بلند مدت کارو هدف مدنظر مجمع پرداخت و تشکیل بانک اطلاعاتی همشهریان را از جمله دستاوردهای مجمع جوانان دانست.
نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه من زبان گویای شما در صحن مجلس هستم گفت: بعنوان یک همشهری از نشست های دوره ای مجمع بسیار خوشحالم که همشهریان دغدغه ی توسعه، عمران و ابادانی شهرستان را دارند.
مسلم صالحی با اشاره به اقدامات انجام شده  و بیان اینکه سهم شهرستان اقلید در اعتبارات ملی بسیار کم است، اظهار کرد: تزریق بودجه استانی برای تخصیص به پروژه های شهرستان بصورت قطره چکانی صورت میگیرد و ما باید سهم شهرستان در بودجه ملی را بالا ببریم و از همه همشهریان که نظرات تخصصی و علمی در این زمینه دارند دعوت به همفکری میکنیم.
نماینده خانه ملت با بیان اینکه شهرستان اقلید قابلیت فضای گردشگری و جذب توریسم را داراست افزود: ما بدنبال توسعه گردشگری در شهرستان، جذب توریسم و ایجاد سرمایه گذاری در این بحث هستیم و روستای تنگ براق بعنوان روستای هدف گردشگری مطرح و در دستور کار قرار گرفته است.
صالحی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه راه گفت: تکمیل پروژه های طریق الرضا، راه اهن یزد-اقلید، پروژه ازادراه اقلید- شیراز، از مسیر امامزاده اسماعیل و آزادراه سده در دست اقدام است و نیاز به تامین اعتبار دارد.
وی صدور مجوز بیمارستان جدید اقلید، درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی و همچنین تامین اعتبار برای تجهیزات بیمارستان ولیعصر شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده خواند.
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی از احداث کارخانه اهن اسفنجی، احداث کارخانه کاشی و سرامیک در اقلید و تاسیس کارخانه فن اوری سیب زمینی در شهرک صنعتی سده خبر داد.
در ادامه جلسه جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف، قهرمانی مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران و مسعود امیری به نمایندگی از مجمع اقلیدی ها به نوبه خود از نشست هم اندیشی دوره ای و اقدامات صورت گرفته قدردانی کردند و تاکید داشتند: حضور جوانان توانمند در این عرصه زمینه ای برای رشد و توسعه فردی و اجتماعی افراد و همچنین ایجاد ظرفیتها و تلاش برای عمران و ابادانی در شهرستان خواهد شد.

 

کد خبر 167353

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید