جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۰۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس معارفه شد

در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، محمد علی خادم الرسول به عنوان مدیرکل جدید اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس معارفه و از زحمات سید علاءالدین کراماتی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پیام خبر، مراسم معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس با حضور اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی و کارکنان دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی در محل این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم اسماعیل محبی پور ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز بصیرت در 9 دی ماه خاطر نشان کرد: فتنه فریب خوردگان سال 88 با حضور اگاهانه و خردمندانه میلیونی مردم در روز 9 دی خنثی شد و توطئه دشمنان این مرزو بوم ناکام ماند.
وی ایجاد و ادامه آن فتنه را موجب ضرر اقتصادی به کشور و مردم دانست که موجب لغو قراردادهای اقتصادی و خروج سرمایه از کشور شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس لزوم آگاهی و بصیرت مستمر مردم را یادآور شد و عنوان کرد:تشخیص حق از باطل اکتسابی است و از این مسیر بهشت و جهنم انسانها مشخص می شود و می بایست مردم با آگاهی، مصلحت کشور را در مواقع حساس تشخیص دهند و موضع خود را مشخص کنند تا در دام و سواستفاده این فضاهای فریب قرار نگیرند.
این مقام مسئول با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود:فتنه منجر به جنگ در سوریه مشابه فتنه ایران بود اما قدرت نظام ایران اسلامی و آگاهی و بصیرت مردم متدین آن را خنثی کرد، اما در سوریه با مداخله کشور های خارجی این فتنه تشدید شد و در این شرایط سخت بود که حاج قاسم متبلور شد و شرایط را به نفع جبهه مقاومت رقم زد و این شخصیت عظیم پس از بیش از 40 سال خدمت صادقانه و شجاعانه برای کشور به طور ناجوانمردانه به شهادت رسید و راه مکتب این سردار بزرگ ادامه خواهد داشت.
اسماعیل محبی پور حضور جمعیت گسترده پناهندگان در استان فارس و جذب اعتبارات بیشتر از نهادهای بین المللی کمک کننده به پناهندگان جهت توسعه استان متذکر شد و افزود حضور پناهندگان می بایست برای کشور حاوی دستاورد باشد.
 وی در ادامه ضمن تقدیر و تجلیل از خدمات ارزشمند سید علاءالدین کراماتی مدیر کل پیشین این اداره کل گفت: شخصیت ایشان علمی است و از جمله مسئولینی هستند گه نگاه علمی به مسائل حوزه های تخصصی خود دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس شخصیت محمد علی خادم الرسول به عنوان مدیرکل جدید را مومن با اخلاق و با تجربه مؤثر در همین حوزه توصیف کرد و برای وی در مسند جدید آرزوی موفقیت کرد .
در پایان این مراسم از سید علاءالدین کرامتی مدیر کل سابق امور اتباع خارجی استانداری فارس تقدیر گردید.

 

کد خبر 167964

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید