سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۵۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از تشکیل کمیته تبلیغات گردشگری به‌منظور تدوین راهبرد تبلیغات گردشگری در استان فارس خبر داد.

به‌گزارش پیام خبر، هادی شهدوست شیرازی گفت: امروزه در صنعت گردشگری باید از تبلیغات به‌عنوان مهم‌ترین ابزار و بلکه به‌صورت حرفه‌ای از آن استفاده کرد، زیرا موفقیت تبلیغ برای ارزش‌های فرهنگی و گردشگری کشور مبتنی بر درک صحیح و حرفه‌ای از تبلیغات و ارزش‌های آن است. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استانداری فارس پیشنهاد تشکیل کمیته تبلیغات گردشگری به‌منظور تدوین راهبرد تبلیغات گردشگری در استان داده شد که موردتوجه و تصویب قرار گرفت. وی اضافه کرد: از این‌ پس قرار است تبلیغات در حوزه گردشگری با محوریت تخصصی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس و با در نظر گرفتن مزایای نسبی و رقابتی استان، به‌صورت کارآمد، هدفمند و اثربخش صورت پذیرد. شهدوست شیرازی عنوان کرد: تبلیغات گردشگری می‌تواند به‌عنوان ابزار حرفه‌ای برای پیشرفت اهداف فرهنگی، به‌ویژه در استانی مهم مثل فارس که سابقه تاریخ و تمدنی عمیق دارد و شهر شیراز که عنوان فرهنگی بودن را یدک می‌کشد، مدنظر قرار گیرد. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: تبلیغات گردشگری در استان نیازمند یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی است و به همین منظور کمیته تبلیغات گردشگری استان فارس تشکیل‌ شده است. شهدوست شیرازی بابیان اینکه تبلیغات امری ضروری در گردشگری محسوب می‌شود، گفت: تبلیغات گردشگری نیازمند یک رویکرد منسجم و مناسب است و این تبلیغات شامل تبلیغات درون‌شهری و برون‌شهری خواهد بود. وی تاکید کرد: تبلیغات گردشگری استان فارس شامل تمامی تبلیغات اماکن گردشگری، تاسیسات و خدمات گردشگری با نظر این کمیته و لحاظ کردن شرایط استان اتفاق خواهد افتاد.

 

کد خبر 167989

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید