جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ۱۹:۳۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بارندگی در شیراز و استان هیچگونه خسارتی به همراه نداشته با این حال تیم های امداد و پشتیبانی در آمادگی کامل هستند.

به گزارش پیام خبر، رحیم آزادی گفت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت آب هوایی در شیراز و استان فارس تمهیدات لازم در خصوص آمادگی تیم‌های امداد و نجات صورت گرفته تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوان در کوتاه‌ترین زمان نسبت به برطرف کردن آن اقدام کرد.

وی اضافه کرد: تیم‌های راهداری نیز در مناطق پرخطر و برف گیر استان مستقر شده تا در صورت یکه در محورهای مواصلاتی مشکلی روی دهد نسبت به برطرف کردن گره‌های ترافیکی اقدام شود.

مدیرکل ستاد بحران استانداری فارس در ادامه تصریح کرد: شیراز بیش از شش میلی متر بارندگی در سامانه اخیر بارندگی داشته و هیچ مشکلی بر اساس بارندگی اخیر گزارش نشده است با این حال تمام تیم‌های پشتیبانی در اقصی نقاط فارس مستقر بوده و آماده ارائه خدمات هستند. مسیر دروازه قرآن مسدود نیست

بر اساس این گزارش رئیس پلیس راهور استان فارس نیز گفت: مسیر دروازه قرآن در ورودی شیراز مسدود نیست و رانندگان با احتیاط می‌توانند تردد کنند.

سرهنگ صادق سلیمی شایعات مطرح شده در خصوص مسدود بودن مسیر دروازه قرآن شیراز را به دلیل بارندگی، رد کرد.

وی تصریح کرد: همزمان با اعلام وقوع بارندگی در شیراز، در خصوص ایمنی تردد در محورهای مختلف، منجمله ورودی دروازه قرآن شیراز، تمهیدات ویژه اندیشیده و اجرایی شد. رئیس پلیس راهور فارس تاکید کرد: در صورت بروز سیلاب پلیس می‌تواند به خاطر حفظ جان شهروندان مسیرهایی نظیر دروازه قرآن را مسدود کرده و محور جایگزین را معرفی کند. رئیس پلیس راهور استان از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار صحیح را از سایت‌های رسمی دنبال کنند.

 

کد خبر 168023

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید