پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۵۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: به دلیل محدودیت های کرونایی راهپیمایی 13 آبان نخواهیم داشت و این مراسم به صورت تجمع و در فضای آزاد برگزار می شود.
به گزارش پیام خبر، حجت الاسلام محمد رضائی در نشست خبری در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه روز ۱۳ آبان به حق روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است افزود: این روز تاریخی  فرصت مغتنمی را برای تبیین استکبار ستیزی و افشا سازی توطئه های مصداق اتم استکبار، یعنی آمریکای جنایت کار در شرایط کنونی ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: به دلیل محدودیت های کرونایی و لزوم ایجاد نظم دهی به اصل مراسم، در هیچ کجای استان راهپیمایی 13 آبان نخواهیم داشت، لکن بنا به مصوبه جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، این مراسم به صورت تجمع و در فضای آزاد با رعایت دستور العمل های بهداشتی همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
حجت الاسلام رضائی قرائت قطعنامه و ایراد سخنرانی توسط آیت الله سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح را از جمله برنامه های این روز مهم و تاریخی ذکر کرد و افزود: مراسم بزرگداشت از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنج شنبه سیزدهم آبان ۱۴۰۰ در محل میدان شهدای شیراز، جنب ارگ کریم خان زند برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این شورا با استفاده از ظرفیت‌های سایر نهادهای فرهنگی و تشکل‌های مردم نهاد نسبت به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ایجاد نمایشگاه محوری اقدام نموده است اظهار داشت: در فضای مجازی نیز نشست های تخصصی و جلسات پرسش و پاسخ برگزار خواهیم کرد و تبلیغات شهری نیز با محوریت بزرگداشت این روز در سطح شهر صورت خواهد گرفت.
حجت الاسلام رضایی در پایان از برپایی ایستگاههای سیار واکسیناسیون خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ایستگاه‌های سیار واکسیناسیون نیز در حاشیه مراسم مستقر خواهند شد.

 

کد خبر 168233

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید