جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس مرکز اورژانس استان فارس از مرگ یک جوان در حین برف بازی در سپیدان خبر داد و بر لزوم رعایت نکات ایمنی هنگام حضور در نقاط برفی تاکید کرد.
به گزارش پیام خبر، دکتر محمدجواد مرادیان شنبه 18 دی در توضیح خبر جان باختن یک جوان در مناطق برفی شهرستان سپیدان، گفت: ساعت ۱۱ و ۶ دقیقه روز جمعه 17 دی، یک مورد حادثه آسیب و ضربه شدید به ناحیه سر جوانی ۲۴ ساله در اثر تیوب سواری در مناطق برفی شهرستان سپیدان به مرکز اورژانس گزارش شد.
مرادیان افزود: پس از اعزام تیم های امدادی اورژانس به محل حادثه و انجام اقدامات تخصصی فوریت های پزشکی، مصدوم به بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان انتقال یافت، اما به دلیل شدت جراحات وارده، دچار ایست قلبی شده و با وجود تلاش یک ساعته تیم پزشکی بیمارستان برای احیای قلبی، مصدوم جان خود را از دست داد. او با هشدار به خانواده ها و به ویژه جوانان برای توجه جدی به رعایت نکات ایمنی هنگام انجام بازی های زمستانی، اضافه کرد: انجام بازی های زمستانی نیازمند تجهیزات خاص است، همچنین لازم است در مکان های مخصوص پیش بینی شده انجام شود و رعایت نکردن این موارد می تواند بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیر را در پی داشته باشد. مرادیان با تاکید بر پرهیز از حضور در مکان های شلوغ یادآور شد: در هنگام لیز خوردن با وسایل غیر استاندارد روی برف، فرد قادر به کنترل خود نیست و برخورد به سایر افراد می تواند برای فرد و دیگران صدمات جدی ایجاد کند.

 

کد خبر 168883

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید