پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۲۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور؛

میزبانی شهرداری آستارا از قشقایی شیراز در ایستگاه 14

تیم قشقایی با کسب پیروزی مقابل شهرداری آستارا می تواند باز هم چهره یک تیم مدعی را بگیرد.

به گزارش پیام خبر، در هفته ۱۴ رقابت های دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، تیم شهدای قشقایی شیراز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه میهمان شهرداری آستارا است.

 مهدی رجب زاده و بازیکنانش که از هفته ۱۰ متحمل ۳ شکست و یک تساوی شدند و از شرایط ایده آل دور افتادند با ۲۰ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارند و پیروزی مقابل شهرداری آستارا می تواند علاوه بر بازگشت مجدد این تیم به مکان های بالایی جدول، بار دیگر انگیزه مضاعفی را به تیم قشقایی برای ادامه مسابقات بدهد.

تیم شهرداری آستارا هم تا پایان هفته ۱۳، با ۱۴ امتیاز در رده ۱۳ قرار گرفته و این تیم هم شرایط خوبی را در این فصل تجربه نکرده و به شده به کسب ۳ امتیاز بازی با قشقایی شیراز نیاز دارد.

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال محمدباقر پورباقر و کمک هایش بابک خسروی و علی الفتی، دیدار شهرداری آستارا و شهدای قشقایی شیراز را قضاوت می کنند.

در بازی های مهم هفته ۱۴ لیگ دسته یک فوتبال نیز می توان به مسابقه تیم های رده دوم و سومی مس کرمان و استقلال خوزستان اشاره کرد که ساعت ۱۴ روز چهارشنبه برگزار می شود و تیم صدرجدولی ملوان بندرانزلی هم میهمان استقلال ملاثانی انتهای جدولی است.

 

کد خبر 169700

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید