جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس:

دوره تشریفات مدیران در استانداری فارس برگزار شد

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس گفت: دوره تشریفات مدیران ویژه کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش پیام خبر، هادی بستام با بیان این که برگزاری دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا از برنامه های مدیریت روابط عمومی در دوره جدید است، افزود: در دوره تشریفات مدیران، موضوعات مورد نیاز مدیران روابط عمومی در زمینه رعایت تشریفات فردی، تدریس شد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس ادامه داد: در سال‌جاری برگزاری دوره های آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی و روابط عمومی توسعه بخش در دستورکار این اداره کل قرار دارد.
وی اظهارداشت: این دوره با تدریس دکتر احمد یحیایی ایله ای در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.
دکتر یحیایی استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی در این دوره آموزشی با بیان اینکه تشریفات یک قدم تفاوت و بیشتر بودن است، افزود: تشریفات به معنای توجه و احترام بیشتر است و موجب تقویت ارتباطات سازمانی می شود.
وی با تاکید بر اینکه ارتباطات غیرکلامی موثرتر از ارتباطات کلامی است، گفت: دلیل این تاثیر این است که ارتباطات غیرکلامی زودتر شروع می شود و ماندگارتر و به یاد ماندنی تر است.
با اشاره به این که تشریفات رسمی ترین و محترمانه ترین شکل رفتار انسانی است، افزود: در تشریفات باید بایدهای اخلاقی، بایدهای ادبی و بایدهای حقوقی مورد توجه قرار گیرد.
این استاد ارتباطات با تاکید بر اینکه تشریفات به معنای تجملات نیست، گفت: تشریفات به معنای آداب دانی است و کمک می‌کند تا ارتباطات برون سازمانی بهتری شکل بگیرد.

 

کد خبر 170035

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید