پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور؛

قشقایی بدون سرمربی مقابل خیبر بالای جدولی

شهدای قشقایی شیراز در هفته ۱۵ لیگ دسته یک فوتبال میزبان خیبر خرم آباد است.

به گزارش پیام خبر، در هفته ۱۵ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، تیم شهدای قشقایی شیراز در حالی از ساعت ۱۴ روز یکشنبه سوم دی ماه در ورزشگاه حافظیه میزبان خیبر خرم آباد است که پس از کنار رفتن مهدی رجب زاده از هدایت این تیم، هنوز به طور رسمی سرمربی جدید قشقایی معرفی نشده و به نظر می رسد اوضاع و احوال نماینده فارس خوب نیست.

مهدی رجب زاده پس از شکست ۲-یک هفته ۱۴ مقابل شهرداری آستارا که چهارشنبه ۲۲ دی ماه رقم خورد برای بار دوم استعفا کرد که با پذیرش اشکان نجف پور مدیر قشقایی روبرو شد.

تیم خیبر خرم آباد که به مراتب وضعیت بهتری در این فصل از لیگ دسته یک فوتبال ایران داشته تا پایان هفته ۱۴ با ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و امیدوار است یکی از سهمیه های لیگ برتری فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را از آن خود کند.

شهدای قشقایی شیراز هم این فصل از رقابت ها را خوب شروع کرده بود و حتی طعم صدرنشینی را چشید به مرور زمان و بدلیل نداشتن بازیکنان با کیفیت و کارآمد دچار مشکل شد به حدی که هم اکنون با ۶ برد، ۲ تساوی، ۶ شکست و ۲۰ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ دسته بک فوتبال قرار دارد.

در سایر بازی های مهم هفته ۱۵ نیز می توان به بازی تیم های صدرنشین ملوان بندرانزلی و تیم قعرنشین ماشین سازی تبریز و دیدار مس کرمان رده دومی با شهرداری آستارا اشاره کرد.

 

کد خبر 172085

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید