پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۲۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استاندار فارس با اشاره به گله های جدی در بخش بیمارستان اعصاب و روان «جنت» یادآور شد: این مجتمع امکانات خوبی دارد اما در اندازه و شان عزیزان جانباز اعصاب و روان نیست، 90 درصد از ظرفیت ها استفاده نمی شود و تنها از 10 درصد استفاده می شود، این همه امکانات وجود دارد و مهلت سه ماهه به موسسه «ایثار» داده شود که یا 80 درصد ظرفیت می رسانند و یا اینکه به بخش دیگری واگذار شود.
به گزارش پیام خبر، محمدهادی ایمانیه، در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان فارس که در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا در حال افزایش سن هستند که باعث ناتوانمندی های برخی از آنان می شود که اگر از الان به دنبال پیشگیری نباشیم دچار معضلات بعدی می شویم.

استاندار فارس با یادآوری این مطلب که گله های جدی در بخش بیمارستان اعصاب و روان «جنت» وجود دارد، یادآور شد: این مجتمع امکانات خوبی دارد اما در اندازه و شان عزیزان جانباز اعصاب و روان نیست، 90 درصد از ظرفیت ها استفاده نمی شود و تنها از 10 درصد استفاده می شود، این همه امکانات وجود دارد و مهلت سه ماهه به موسسه «ایثار» داده شود که یا 80 درصد ظرفیت می رسانند و یا اینکه به بخش دیگری واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس های موجود در شان این عزیزان نیست، این آمبولانس مربوط به زمان ابداع آمبولانس است، اظهار کرد: 2 اتوبوس برای رفت و آمد برون شهری درخواست کردند که برای مسافرت های بین راهی آنان استفاده شود.

ایمانیه با اشاره به اینکه با تمام ظرفیت کار خواهیم کرد که ایثارگران بعد از چهار سال بی مسکن نباشد، افزود: 40 درصد نوشت افزارهای اسلامی شده است و اگر موسسات «ایثار» همراهی کنند آمادگی داریم بخشی از 60 درصد مابقی را کمک کنیم تا مقداری از تولیدات فرهنگ ایثار و شهادت در فارس شکل گیرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه تجهیزات پزشکی مورد نیاز سالمندان و جانبازان هم می توانیم تامین کنیم، اضافه کرد: استانداری فارس می تواند کمک کند تا بیمارستان «جنت» اتمام یابد و زیر مجموعه بیمه قرار گیرد.

وی گفت: برش سند فرهنگی استان فارس با حضور رئیس جمهور رونمایی شد و برش فرهنگ ایثار و شهادت هم سازمان بنیاد شهید ایجاد کند تا با مصوبه شورای فرهنگ عمومی هر دستگاه وظیفه خود را بداند.

ایمانیه افزود: تا آخر 1402 باید یادمان های شهدای فارس به اتمام برسد.

 

کد خبر 172721

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید