سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۱۷
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: در دهه فجر بیش از ۱۰ هزار طرح مخابراتی در حوزه‌های تلفن ثابت و دیتا با حدود ۲۰ هزار میلیارد سرمایه گذاری در سراسرکشور به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پیام خبر، مهندس مجید سلطانی، در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: در دهه فجر بیش از ۱۰ هزار طرح مخابراتی در حوزه‌های تلفن ثابت و دیتا با حدود ۲۰ هزار میلیارد سرمایه گذاری در سراسرکشور به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: این طرح‌ها شامل توسعه پورت تلفن ثابت در روستا‌های مربوط به باند پهن و توسعه شبکه‌های ارتباطی و فیبر نوری شهری، بین شهری و روستایی و نوسازی شبکه کابل و بازسازی شبکه کابل مسی است.وی گفت: توسعه تجهیزات انتقال، افزایش ظرفیت انتقال شبکه‌های مخابراتی و توسعه و اتصال سایت‌های روستایی به شبکه فیبر نوری از دیگر طرح هاست. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: افتتاح طرح‌های USO (خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات) در مناطق روستایی کشور و افزایش ظرفیت تغذیه نیرو در مراکز مخابراتی روستایی و توسعه ساختمان و تاسیسات مخابراتی هم از دیگر طرح‌ها محسوب می‌ شود./ مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 174747

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید