جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۱۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان پس از مدت ها وقفه، برگزار کننده فینال سوپرجام فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فوتبال ایران خواهند بود.

به گزارش پیام خبر، دیدار سوپرجام فوتبال ایران میان تیم های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه به میزبانی ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان برگزار خواهد شد.

تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان تا کنون در ۴۷ مسابقه رسمی مقابل هم صف آرایی کردند که حاصل آن ۲۵ برد، ۱۲ تساوی و ۱۰ شکست برای پرسپولیس بوده است. 

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گفت: سوپرجام فقط یک بازی اما چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است و تیم‌های قهرمان لیگ و جام حذفی برای رسیدن به سوپرجام زحمات زیادی کشیده‌اند تا در این مسابقه مقابل هم قرار بگیرند. 

او ادامه داد: سوپرجام یکی از جام‌های مهم است و امیدواریم مقابل تیم خوب فولاد بازی خوبی انجام بدهیم و فولاد، تیم قابل احترامی است و امسال با آمدن نکونام وضعیتش خیلی بهتر شده است.

گل محمدی افزود: ما با توجه به اتفاقاتی که افتاد و مشکلاتی که داشتیم، کار را شروع کردیم و یک دیدار تدارکاتی مقابل پیکان انجام دادیم و البته برای بازی مقابل فولاد چند بازیکن مصدوم داریم اما همه بازیکنان برای بردن سوپرجام انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند.

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان هم در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: بازی سخت و سنگینی برای هر دو تیم خواهد بود، یک بازی و یک جام است و اهمیت خیلی زیادی دارد و دو تیم شناخت کافی از هم دارند.

نکونام اظهار کرد: باید از کمترین فرصتها استفاده کنیم و از اشتباهات حریف بهره ببریم و با تمرکز بالا بازی کنیم تا به نتیجه برسیم و نکته مهم بازی با پرسپولیس تمرکز بالای بازیکنان فولاد است که به آنها گفتم و جلساتی در این باره داشتیم و باید خیلی خوب و با تمرکز بازی کنیم تا شرایط را طوری رقم بزنیم که در پایان خوشحال شویم.

بازی دور رفت پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر با برتری ۳-یک قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید که هدایت تیم خوزستانی را در آن دیدار عبداله ویسی برعهده داشت و حالا جواد نکونام با بازگشتش به فولاد دوست ندارد در این دیدار مغلوب حریفش شود و سوپرجام را از دست بدهد.

یحیی گل محمدی و بازیکنانش در تیم پرسپولیس هم که این فصل را با مشکلات مالی و پنجره بسته آغاز کردند و در پایان نیم فصل هم بدلیل همین موضوع تمرینات را تعطیل کردند حالا با وعده های مدیرعامل باشگاه برای این بازی به تمرینات بازگشتند تا علاوه بر کسب یک عنوان قهرمانی دیگر برای هواداران قرمزپوش، شاید مشکلاتشان نیز حل شود.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای دیدار سوپرجام فوتبال ایران محمد‌رضا اکبریان را برای قضاوت‌ این بازی برگزیده و جلیل شعرانی و سعید علی‌نژادیان هم کمک داوران آن هستند و در پایان این مسابقه و در کنار جشن قهرمانی تیم پیروز، خداحافظی این داوران از دنیای داوری نیز برگزار می شود.

در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تیم پرسپولیس تهران قهرمان لیگ برتر و فولاد خوزستان با شکست استقلال، قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شدند.

 

کد خبر 175579

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید