پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۴۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه
حساس ترین بازی های هفته ۱۸ لیگ برتر فوتبال ایران میان تیم های تراکتور با استقلال و پرسپولیس با آلومینیوم برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، در هفته ۱۸ رقابت های دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۹ اسفندماه تیم استقلال تهران در دیداری حساس به میزبانی ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز میهمان تراکتورسازی است.

فرهاد مجیدی و بازیکنانش که تا پایان هفته ۱۷ با ۴۱ امتیاز صدرنشین است برای تداوم این روند در اندیشه شکست تراکتور در تبریز است.

استقلالی ها در لیگ ۱۹ و ۲۰ با نتایج ۴-۲ و ۳-یک موفق به شکست تراکتور در خانه خود شده اند و تنها در لیگ ۱۸ با تک گل اشکان دژاگه نتیجه را واگذار کردند.

تیم تراکتورسازی هم در شرایطی مقابل استقلال صف آرایی می کند که پس از شکست یک-صفر هفته ۱۷ برابر صنعت آبادان با ۱۴ امتیاز در جایگاه نه چندان مناسب ۱۳ قرار دارد و کسب ۳ امتیاز این دیدار بسیار برای تیم تبریزی  ارزشمند است.

پیمان بابایی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، رضا دهقانی، هادی محمدی و مهدی حقیقت شش بازیکن تراکتور که بازی هفته ۱۷ را بدلیل ابتلا به کرونا از دست دادند با منفی شدن تست مجدد آنها مشکلی برای مسابقه با استقلال ندارند اما تکلیف زونیمیر سولدو سرمربی کروات تیم تراکتور برای نشستن روی نیمکت هنوز مشخص نیست.

صالح مصطفوی مربی استقلال تهران در خصوص مسابقه با تراکتور گفت: قطعا بازی سنگین و پرفشاری برای هردو تیم خواهد بود چون تراکتور از بازیکنان با کیفیتی برخوردار است و از طرفی شرایط سرما شهر تبریز ممکن است بر کیفیت این دیدار تاثیرگذار باشد با این حال امیدوارم با تدابیری که کادرفنی برای بازی با تراکتور در نظر گرفته بتوانیم پیروز میدان باشیم و دل هواداران مان را شاد کنیم.

سولدو سرمربی تراکتور سازی تبریز هم پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: بازی سختی با یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر در این فصل داریم و استقلال تیمی است که  تاکنون در لیگ برتر باخت نداشته و کسب سه امتیاز برایشان مهمتر از انجام بازی زیباست و بازیکنان را برای ارایه بازی زیبا و تماشاگرپسند، همراه با کسب نتیجه خوب آماده کرده‌ایم.

در دیگر دیدار مهم هفته ۱۸ تیم پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک است مسابقه که کسب ۳ امتیاز آن برای تیم قرمزپوش پایتخت بسیار مهم است.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک گفت: هر بازی که ما در پیش داریم از این به بعد حساسیت بیشتری دارد و گرفتن سه امتیاز‌ها می‌تواند در نهایت منجر به قهرمانی‌ تیم ما  شود و با تمام  سختی‌هایی که داشتیم توانستیم خودمان را بالای جدول نگه داریم و به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

سرمربی پرسپولیس تهران بیان کرد: مقابل آلومینیوم نباید اشتباه کنیم و اشتباهات تاثیرگذار در این بازی می‌تواند منجر به شکست تیم ما شود پس باید خیلی باتمرکز باشیم، از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در نهایت سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

در جدول رده بندی پرسپولیس با ۳۸ امتیاز در مکان دوم و آلومینیوم با ۲۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

در سایر دیدارهای این هفته تیم سپاهان رده سومی از ساعت ۱۵ میهمان هوادار تهران است، مس رفسنجان و فولاد خوزستان دیگر بازی حساس هفته را برگزار می کنند، نساجی مازندران به مصاف گل گهر سیرجان می رود تیم های ذوب‌آهن و نفت مسجد سلیمان میزبان تیم های پیکان تهران و پدیده مشهد خواهند بود.

 

کد خبر 177641

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید