شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهردار شیراز با تأکید بر تعیین تکلیف ضربتی و سریع پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه گذاری، گفت: به منظور ایجاد فرصت‌های متعدد برای حضور سرمایه گذاران در شیراز و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی شهر، پروژه‌های عمرانی شهرداری باید علاوه بر پیوست فرهنگی و زیست محیطی، پیوست سرمایه گذاری نیز داشته باشند.

به گزارش پیام خبر،سید احسان اصنافی در جلسه هیئت مدیره سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز،با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرداری باید پیوست سرمایه گذاری داشته باشند بر تعیین تکلیف ضربتی و سریع پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه گذاری تاکید کرد. وی ادامه داد: به منظور ایجاد فرصت‌های متعدد برای حضور سرمایه گذاران در شیراز و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی شهر، پروژه‌های عمرانی شهرداری باید علاوه بر پیوست فرهنگی و زیست محیطی، پیوست سرمایه گذاری نیز داشته باشند.

شهردار شیراز همچنین مناطق یازده گانه را بازوی کمکی سازمان سرمایه گذاری در تسهیل فرایند جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه‌های بزرگ دانست و گفت: مناطق و سازمان‌های شهرداری تلاش کنند در زمان تعیین شده، سه بسته سرمایه گذاری متناسب با بافت جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی منطقه خود به سازمان سرمایه گذاری معرفی کنند تا پس از تهیه فهرست کلی، پروژه‌ها با اولویت بندی، نیازسنجی و کارشناسی دقیق، در مناطق مختلف سطح شهر اجرایی شوند.
اولویت بندی پروژه‌های سرمایه گذاری بر اساس نیازهای شهر شیراز
در ادامه رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز نیز با تاکید بر اولویت بندی پروژه‌های سرمایه گذاری بر اساس نیازهای شهر شیراز، گفت: چهار پروژه پارک آبی، آکواریوم، شهر بازی بزرگ شیراز و تله کابین بوستان کوهستانی دراک در اولویت مطالبات شهروندان و مجموعه مدیریت شهری قرار دارد و انتظار می‌رود اعلام فراخوان و انتخاب پیمانکار برای اجرای آنها با سرعت قابل توجهی پی گیری شود.
محمدحسن اسدی همچنین بر تعیین نماینده توانمند در شهرداری مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تاکید کرد و گفت: با تشکیل کارگروهی متشکل از اساتید دانشگاه، کارشناس خبره و توانمند شهرداری به عنوان نمایندگان سازمان سرمایه گذاری تعیین شوند و روند توانمندسازی و آموزش مداوم آنها مد نظر باشد تا بسترهای لازم برای ارتباط موثر با سرمایه گذاران و حضور آنها در شهر شیراز فراهم شود.
عضو و رئیس کمسیون اقتصاد شورای شهر شیراز همچنین بر تعریف بسته‌های جذاب سرمایه گذاری ویژه املاک شهرداری همچنین استفاده از بستر اقتصادی برای توسعه فرهنگی شهر و رونق اقتصاد فرهنگی تاکید کرد.

 

کد خبر 178565

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید